تاریخ انتشار۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : 176342

مخالفت نمایندگان مجلس انگلیس با ساخت پایگاه نظامی در بحرین

تنا-لندن
این گروه از نمایندگان مجلس انگلیس گفته اند که امضاءاین قرارداد بین دولت بریتانیا وحاکمان بحرین می تواند حاوی این پیام باشد که دولت انگلستان علاقه مند به عدالت وحاکمیت قانون وآشتی در بحرین نیست .
مخالفت نمایندگان مجلس انگلیس با ساخت پایگاه نظامی در بحرین
تعدادی از نمایندگان پارلمان انگلیس تصمیم دولت این کشور برای احداث پایگاه نظامی در بحرین را محکوم کردند.
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا ) از لندن، 9 نفر از نمایندگان پارلمان انگلیس با امضاء نامه ای اقدام دولت این کشور برای ایجاد پایگاه نظامی دریایی در بحرین را محکوم کرده اند .
این گروه از نمایندگان مجلس انگلیس گفته اند که از  امضاء این قرارداد بین دولت بریتانیا و حاکمان بحرین وحشت زده اند و معتقدند که ساخت این پایگاه دائمی نظامی ، موجب ناراحتی عمیق همه کسانی است که از دولت بحرین ومقامات آن بواسطه نقض حقوق بشر در رنج هستند ومی تواند حاوی این پیام باشد که دولت انگلستان علاقه مند به عدالت وحاکمیت قانون وآشتی در بحرین نیست .
هفته گذشته وزارت دفاع بریتانیا اعلام کرد که با حکومت آل خلیفه برای احداث یک پایگاه نظامی دائمی دربحرین به توافق رسیده است. این موضوع باعث خشم مردم وآزادیخواهان این کشور نسبت به دولتهای بریتانیا وبحرین شد و واکنش های زیادی را در دوکشور به همراه داشت . فعالان سیاسی در بریتانیا می گویند انتظار می رود در روزهای آینده تعداد بیشتری از نمایندگان پارلمان بریتانیا به جمع امضاء کنندگان این نامه بپیوندند که به این ترتیب دولت دیوید کامرون را با چالشی دیگر در مجلس روبرو خواهد کرد .
https://taghribnews.com/vdcayin6u49n0e1.k5k4.html
مرجع : خبرنگار تنا- لندن
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی