تاریخ انتشار۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : 175145
امام جمعه موقت سنندج:

امنیت مهمترین مؤلفه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است/ با روشنگری دینی جلوی تفکرات تکفیری گرفته شود

امام جمعه موقت سنندج به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: نقش بسیج در اقتدار ایران اسلامی ویژه است و باید این تفکر به نسل‌ های آینده منتقل شود.
امنیت مهمترین مؤلفه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است/ با روشنگری دینی جلوی تفکرات تکفیری گرفته شود
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا امین راستی" در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته بسیج به همه ایرانیان اظهار داشت: خدمات و دستاوردهای مکتب بسیج در تعالی و اقتدار ایران اسلامی را قابل تحسین بوده و نقش بسیج در اقتدار ایران اسلامی ویژه است و باید این تفکر به نسل‌ های آینده منتقل شود.

وی افزود: فرهنگ و مکتب بسیج در دوران جنگ تحمیلی و پس از جنگ زمینه ساز برکات بسیاری برای کشور بوده است.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: امنیت یکی از بزرگترین نعمت ‌هایی است که خداوند متعال به انسان ‌ها عطا می‌ کند و در سایه امنیت شاهد پیشرفت و توسعه در حوزه‌ های مختلف خواهیم بود و روند توسعه ‌ای در جامعه تضمین می ‌شود.

وی افزود: باید به این مهم توجه کرد که بسیج در تأمین بخش مهمی از امنیت کنونی کشور نقش آفرین بوده و دستاوردهای علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور نیز مرهون تفکر و روحیه بسیج در جامعه بوده است.

ماموستا راستی اظهار داشت: در منطقه پر آشوب خاورمیانه و در فضای سرشار از توطئه دشمنان اسلام شاهد ایرانی مقتدر و امن هستیم و باید از این نعمت والا با هوشیاری و بصیرت محافظت نماییم.

وی خاطر نشان کرد: نقش بسیج در اقتدار ایران اسلامی ویژه است و با قاطعیت می‌ توان گفت که بخش بزرگی از امنیت کنونی کشور مرهون مکتب و فرهنگ والای بسیج و دلاورمردی‌های بسیجیان است.

وی افزود: پس از پایان دفاع مقدس برخی‌ها القا می‌ کردند که باید سازمان بسیج منحل شود و فعالیت ‌های این نهاد انقلابی متوقف شود اما بسیاری از پیشرفت ‌ها و توانمندی‌ ها و خودکفایی ‌های کشور در عرصه‌ های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با نقش ‌آفرینی بسیجیان محقق شد.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: باید فرهنگ و ارزش‌‌ های والای مکتب بسیج به نسل آینده ‌ساز جامعه منتقل شود.

ماموستا راستی در بخشی دیگر از خطبه ‌های نماز جمعه این هفته به خطر جریان‌ های تکفیری و تندور در منطقه خاورمیانه و توطئه‌ های ضد اسلامی دشمنان اشاره کرد و گفت: باید با بصیرت‌ افزایی و آموزش مبانی هویت ‌بخش اسلامی و آموزه‌ های قرآنی به نسل جوان جامعه از تأثیرپذیری آنان از جریان ‌های تندرو و تکفیری جلوگیری کنیم.
https://taghribnews.com/vdcaymn6m49n061.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی