تاریخ انتشار۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۵۶
کد مطلب : 285549
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 30 گرگان:

وحدت و همدلی مردم پیروزی های غرور آمیز رزمندگان اسلام در دفاع مقدس را رقم زده است

تنا - استان گلستان
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 30 گرگان، گفت: عملیات های غرور آمیز و پیروزمندانه رزمندگان اسلام در سایه وحدت و همدلی مردم بدست آمده است.
وحدت و همدلی مردم پیروزی های غرور آمیز رزمندگان اسلام در دفاع مقدس را رقم زده است
«امیر سرتیپ 2 ستاد مهدی معمار باشی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: وحدت کلمه از نکات ارزشمند و کلیدی بود که امام خمینی(ره) از بدو شروع نهضت خود در سال 42 و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر آن تاکید فراوانی داشتند.

ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران با اذعان بر اینکه با حفظ انسجام ملی، دشمن قادر نیست گزندی به انقلاب و نظام اسلامی وارد نماید، تصریح کرد: در اوایل انقلاب و دفاع مقدس با وجود سستی افراد غیر مسئول از جمله بنی صدر، همگرایی ملت در قالب یک روح و تن در تشکل های مختلف  برای دفاع از کیان اسلامی به اوج خود رسید.

وی، افزود: مردان جان بر کف با حمایت و پشتیبانی شیر زنان میهن، برگ زرینی بر تاریخ انقلاب گشودند تا برای نسل های آینده باقی بماند.

امیر معمار باشی، ارتش را جزو بدنه اصلی و بازوان قدرتمند جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: از همان لحظات ابتدایی جنگ تحمیلی و با وجود بی مهری عده ای از منافقین کوردل که شعار انحلال ارتش سر داده بودند، شاهد حضور مقتدرانه ارتشیان دلاور در جای جای مناطق جنگی بودیم.

وی، ادامه داد: توقف ماشین جنگی صدام از روز دوم جنگ، از بین بردن بسیاری از نیروهای متجاوز بعثی، اسکورت کاروان های نفتی ایرانی و پشتیبانی نیروهای هوایی، پاکسازی میادین مین دشمن و طراحی عملیات های موفقیت آمیز از اقدامات ارزشمند ارتش در دوران دفاع مقدس بود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 30 گرگان با اشاره به سخنان سخیف و بیهوده ترامپ در سازمان ملل، اظهار کرد: سخنان رئیس جمهوری آمریکا جز بی آبرویی برای مردم آمریکا چیز دیگری به همراه نداشت.

وی، افزود: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور پاسخ های کوبنده ای به وی دادند.

به گفته وی؛ خود مردم آمریکا هم از سخنان زشت، آشفته، غیر واقعی و ناشی از عصبانیت و سبک مغزی ترامپ احساس شرم می کنند.

ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران، با یادآوری اینکه امروز ایران اسلامی در بین کشورهای جهان به عنوان حامی کشورهای مظلوم شناخته می شود، ابراز کرد: ما از هر انسانی که به واسطه مظلوم یا مسلمان بودنش تحت ظلم و ستم قرار گیرد پشتیبانی می کنیم.

وی، ادامه داد: امروز حتی دشمنان نیز انقلاب اسلامی را به عنوان یک قدرت بلامنازع جهانی می شناسند، نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس از ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در عرصه های مختلف یاد می کند.

به گفته وی؛ امروز مردم کشورهای اسلامی و حتی کشورهای غیر اسلامی از ایران به عنوان یک قدرت برتر منطقه یاد می کنند.

معمار باشی خاطر نشان کرد: نیروهای ارتشی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، در بسیاری از عرصه ها پیشگام هستند.
 
https://taghribnews.com/vdcaymnuo49nam1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی