تاریخ انتشار۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : 269141

برپایی همایش حمایت از مقاومت فلسطین در کویت

همایش مقاومت فلسطین با حضور شخصیتهای سیاسی و فعالان حوزه مقاومت فلسطین روز چهارشنبه به میزبانی کویت برگزار شد.
برپایی همایش حمایت از مقاومت فلسطین در کویت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این همایش که از سوی انجمن ادبای کویت برگزار شد تعدادی از ادیبان کویتی و غیرکویتی یاد و خاطره شهدای فلسطینی را گرامی داشته و بر اهمیت ادامه رویکرد مقاومت جهت مقابله با اشغالگری های صهیونیست ها تاکید کردند.
 
در این همایش سالم الرمیضی، سعید شوارب و سمیر عطیه از شعرای حوزه مقاومت با تاکید بر اهمیت دفاع از آرمان های قدس اشغالی و لزوم پشتیبانی از مظلومیت مردم فلسطین مقابله با صهیونیست ها را امری مهم دانستند.
 
همچنین تعدادی از فعالان سیاسی و گروه های سیاسی کویتی با برگزاری نشستی ضمن تاکید بر اهمیت ادامه سیاست مقاومت در برابر سیاست اشغالگری رژیم صهیونیستی هرگونه اقدامی برای عادی سازی روابط و سازش با اسرائیل را مردود و محکوم به شکست دانستند .
 
عبدالعزیز السوباط نماینده گروه سیاسی 'پیشرفت' کویت طی سخنانی در این نشست گفت : اسرائیل امروزه به دنبال نابود کردن هویت فلسطینیان است و باید مقابله لازم با این قبیل سیاست ها به عمل آید.
 
وی افزود: پرونده فلسطین امروزه مهمترین موضوع و پرونده دارای اولویت برای کشورهای عربی و اسلامی است و باید با عزمی راسخ در جهت تحقق اهداف مشترک گام برداشت.
 
در این نشست همچنین مشاری الابراهیم فعال سیاسی کویتی و رئیس تریبون سیاسی دمکراتیک کویت در سخنانی با اشاره به محنت و رنج و مشکلات گسترده ای که اسرای فلسطینی دربند زندان های اسرائیل با آن مواجه هستند، گفت : زندانیان فلسطینی بیش از یک ماه است که در شرایط نامناسبی به سر می برند و سخن از صلح امری مردود است و بالعکس باید تلاش ها برای منعکس کردن شرایط دشوار و سخت فلسطینیان در عرصه بین المللی فراهم شود.
 
وی افزود: باید تدابیر از سوی کشورهای عربی به گونه ای اتخاذ شود که عادی سازی روابط فرهنگی و تجاری نیز با صهیونیست ها صورت نگیرد، چرا که آزادسازی فلسطین تنها با ادامه نهضت امکان پذیر است.
 
https://taghribnews.com/vdcayonu649ni61.k5k4.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی