تاریخ انتشار۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 172544

رئیس بانک توسعه اسلامی خواستار سرمایه گذاری مشترک کشورهای اسلامی شد

رئیس بانک توسعه اسلامی خواستار سرمایه گذاری مشترک کشورهای اسلامی در طرح های توسعه ای و بهبود کیفیت آموزش و کارآفرینی در کشور های اسلامی شد.
رئیس بانک توسعه اسلامی خواستار سرمایه گذاری مشترک کشورهای اسلامی شد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از خبرگزاری عربستان(واس)، "احمد محمد علی" رئیس بانک توسعه اسلامی طی سخنانی در مراسم افتتاحیه دهمین کنفرانس بین المللی اقتصاد اسلامی در دوبی از مؤسسات توسعه ای منطقه ای و بین المللی و هیئت ها و نهاد های مالی در خواست کرد که توجه خاصی به سرمایه گذاری در طرح های توسعه ای مشترک و طرح های بهبود کیفیت آموزش و طرح های کارآفرینی برای زنان و جوانان در کشور های اسلامی داشته باشند.

وی اظهار داشت: بانک توسعه اسلامی توجه بسیار زیادی به سرمایه گذاری مشترک در طرح های توسعه ای در کشور های اسلامی به منظور افزایش فرصت های شغلی دارد زیرا میزان بیکاری در کشورهای در حال توسعه بویژه در میان فارغ التحصیلان دانشگاهی بسیار زیاد است.

همچنین رئیس بانک توسعه اسلامی خواستار پیدا کردن راه حلی برای آموزش و تشویق برای سرمایه گذاری در طرح های بلند مدت به منظور بهبود زیر ساخت های بهداشتی و گسترش کلینیک های پزشکی پیشرفتهبرای مقابله با بیماری هایی نظیر ابولا و فلج اطفال شد.
https://taghribnews.com/vdcayun6y49n0m1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی