تاریخ انتشار۱۲ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 236869

رهبر القاعده آمریکا را تهدید کرد

رهبر القاعده تهدید کرد، اگر آمریکا یکی از عوامل این گروه را اعدام کند، القاعده حملاتی را علیه این کشور انجام خواهد داد.
رهبر القاعده آمریکا را تهدید کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از روزنامه الرأی الیوم، ایمن الظواهری، رهبر القاعده در سخنانی گفت: اگر آمریکا، برادر "مجاهد و قهرمان" ما جوهر سارنایف (یکی از عوامل انفجارهای ماراتن بوستن در سال 2013) یا هر اسیر دیگری را اعدام کند باید منتظر عواقب وخیم این اقدام برای شهروندانش باشد. پس از این اقدام آمریکا همواره خود را سرزنش خواهد کرد.
 
الظواهری افزود: من از همه مسلمانان و مجاهدان می‌خواهم تا نهایت تلاش خود را برای اسیر کردن اتباع کشورهای غربی که در حمله صلیبی علیه مسلمانان شرکت کرده‌اند و در رأس آن‌ها آمریکا، به کار گیرند تا با این کار زنان و مردان اسیر مسلمان را آزاد کنند. قومی که جنایتکار هستند تنها زبان زور را می‌فهمند.
 
وی ادامه داد: از "مجاهدان " در کشورهای ائتلاف صلیبی نیز می‌خواهم تا از خدا یاری جویند، نسبت به جاسوسان اطراف خود هوشیار باشند و پس از اینکه از "مشروع" بودن حمله به اهدافشان اطمینان حاصل کردند با توکل به خدا آماده شوند.
 
الظواهری در ادامه با انتقاد از داعش، کشته شدن امیر امارت قفقاز را تسلیت گفت و افزود: ابوبکر البغدادی، رهبر داعش و گروهش توجهی به حمایت از برادرانشان در قفقاز ندارند و همه هم و غمشان از بین بردن وحدت آنها و تحریک به پیمان‌شکنی است.
 
الظواهری خطاب به گروه‌های سوری نیز گفت: باید کاملا آشکارا بدون هیچ ابهامی اعلام کنید که می‌خواهید "شریعت اسلامی" حاکم و مرجع اصلی باشد. شما باید به امت مسلمان بگویید که جهادتان تنها به سرنگون کردن نظام بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه محدود نمی‌شود بلکه جهادی پایدار است تا حکم خداوند همیشه پابرجا بماند.
 
الظواهری در مقام دفاع از رژیم صهیونیستی نیز گفت: شعار مرگ بر اسرائیل یک دروغ دیگر است! چگونه ایران که منشور سازمان ملل را درباره لزوم حفظ امنیت تمامی کشورها امضا کرده  است چنین آرزویی می‌کند؟
 
وی همچنین از دولت عربستان انتقاد کرد و ریاض را به تلاش برای تامین منافع آمریکا علیه اسلام متهم کرد و گفت: آمریکا همان طرفی است که پافشاری کرد تا عربستان با وجودی که بیشترین ثروت را داشت جزو ضعیف‌ترین کشورهای منطقه باقی بماند. سیاست آل سعود در قبال آمریکا باعث شد آمریکایی‌ها آل سعود را به عنوان نگهبان میدان‌های نفتی برای خود حفظ کنند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcb00b59rhbfwp.uiur.html
مرجع : ایسنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی