>> پيشرفت و تعالي کشورمان، در راستاي همکاري بيشتر دولت و ملت است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : 186766
امام جمعه اهل سنت باغلق(رازو جرگلان):

پيشرفت و تعالي کشورمان، در راستاي همکاري بيشتر دولت و ملت است

امام جمعه اهل سنت باغلق از توابع شهرستان رازو جرگلان گفت: پيشرفت و تعالي کشور، با همکاري هاي فراوان دولت و ملت ميسر مي شود که در سال جاري، با اجرايي شدن منويات ولي امر مسلمين جهان، ما شاهد اين رشد وتعالي خواهيم بود.
پيشرفت و تعالي کشورمان، در راستاي همکاري بيشتر دولت و ملت است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب (تنا) از بجنورد،"حاج آخوند يزداني" امام جمعه اهل سنت باغلق از توابع شهرستان رازو جرگلان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته اظهار داشت:مشارکت داشتن مردم ايران در امور برنامه هاي اجرايي براي رشد بيش از پيش کشور، به طور حتم مثمر ثمر خواهد بود و نتايج درخشاني را در پي خواهد داشت.

آخوند يزداني تصريح کرد:اگر هرکشوري موفق است، به خاطر همکاري داشتن مردم با دولت است و ما در جمهوري اسلامي ايران، هميشه شاهد همکاري هاي صميمانه بين دولت و ملت بوده ايم، ولي در سال کنوني اين همکاري بايد بيشتر و گسترده تر شود، تا به آنچه که مي خواهيم دست پيدا کنيم.

وي همچنين، وحدت را یک تکلیف شرعی برای امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن ریشه اسلام و مسلمین را هدف گرفته است، مساله وحدت از اوجب واجبات است .

خطيب جمعه اهل سنت باغلق اضافه کرد: امروز كه مراد دشمنان اسلام، نابودي اسلام اصيل و ناب است، همه مسلمانان جهان اسلام وظيفه دارند با الگو قرار دادن رسول اکرم (ص) در دفاع از دين مبين اسلام و گسترش وحدت اسلامي قدم هاي بزرگي بردارند تا با اين کار، مكر دشمنان را به خودشان برگردانيم.

آخوند يزداني گفت: برای اقتدار حکومت اسلامی و ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان اسلام،(وحدت) مهمترین عامل موفقیت به حساب آمده و هرگونه کوتاهی در این راه سبب دوری از اهداف و آرمانهای بلند اسلام خواهد بود.

امام جمعه اهل سنت باغلق از توابع شهرستان رازو جرگلان درپایان، برای پیروزی اسلام و مسلمین در سراسرجهان و همچنین تداوم امنیت و آرامش در جمهوری اسلامی ایران دعا نمودند.
 
https://taghribnews.com/vdcb00b80rhbwzp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی