>> انتشار شماره جدید فصلنامه «الثقافةالاسلامية» در سوریه | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : 259062

انتشار شماره جدید فصلنامه «الثقافةالاسلامية» در سوریه

شماره 123 فصلنامه علمی ـ فرهنگی «الثقافةالاسلامیة» با قلم فرسايی نخبگان ديني، علمی و فرهنگی سوريه و برخی از نویسندگان مطرح جهان عرب به همت رايزنی فرهنگی كشورمان در دمشق، منتشر شد.
انتشار شماره جدید فصلنامه «الثقافةالاسلامية» در سوریه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، به مناسبت فرارسيدن سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شماره 123 فصلنامه علمی ـ فرهنگی «الثقافةالاسلامیة» با قلم فرسايی نخبگان ديني، علمی و فرهنگی كشور سوريه و برخی از نویسندگان مطرح جهان عرب به همت رايزنی فرهنگی ايران در سوریه، منتشر شد.
 
سخن آغازین اين شماره از نشريه با عنوان «سخن راستین» (و ذکر فإن الذكرى تنفع المؤمنين) از مصطفی رنجبرشیرازی، رایزن فرهنگی ايران درباره بعد وحدت بشریت از دیدگاه انقلاب اسلامی آمده است.
 
در ادامه، به مقالاتي در خصوص «مبانی اخلاقی در تعالیم دو پیامبر محبت و رحمت، محمد بن عبد الله (ص) و عیسی مسیح» از تامر میر مصطفی، ویژه‌نامه به مناسبت سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انقلاب اسلامی ایران و تازه‌ترین دستاوردهای آن از محمود اسماعیل، انقلاب اسلامی ایران و مقابله با انحرافات فکری از عبدالله عبدالله و آیا واقعا ایران نشر تشیع می‌کند از روزنامه السفیر اشاره دارد.
 
توحید در احادیث مشترک میان اهل تسنن و شیعه (2) از سردبیر مجله، فرق بین آل سعود و آل فرعون چیست؟ از احمد الشرقاوی، نقش سازمان‌ها در مقابله با اندیشه تکفیری و تروریست از دکتر حسین جمعه، لتعیها آذن واعیة از شیخ علاء الدین محمود زعتری از ديگر مقالات اين نشريه به شمار مي‌رود.
 
در بخشي ديگر، پژوهش‌های نقدی در واقع‌بینی و دیدگاه‌های ادبی جبران خلیل جبران و پروین اعتصامی از دکتر مها خیر بک ناصر، نمادهای فرهنگی اسلامی در شهر دمشق از رضوان الحجار، تربیت .. معالجه و درمان از دکتر توفیق داود، آمریکا از حتمی بودن «هرم امپراتوری» مستثنا نیست از سرتیپ بازنشسته اسماعیل محمد حدید و ابلیس از عرش خود پایین می‌آید، پژوهش نقدی بین شیطان‌های انس و شیطان‌های جن از عبد الرحمن غنیم، آمده است.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcb09b55rhbsgp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی