تاریخ انتشار۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۹:۰۳
کد مطلب : 265768
سخنگوی سازمان ملل:

اعتصاب غذای اسیران فلسطینی را به دقت زیر نظر داریم

"استفان دوجاریک"سخنگوی سازمان ملل روز سه شنبه با اشاره به آغاز اعتصاب غذای یک هزار و 300 اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تحولات مرتبط را به دقت زیر نظر دارد؛ این در حالی است که این نهاد کار چندانی در محکومیت سرکوب شهروندان دربند فلسطینی انجام نداده است.
اعتصاب غذای اسیران فلسطینی را به دقت زیر نظر داریم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دوجاریک با تأکید بر اینکه درگیری‌هایی در کرانه باختری در حمایت از اسیران فلسطینی روی داده است، از همه طرف‌ها خواست که در این رابطه خویشتن داری حداکثری نشان دهند؛ دوجاریک افزود: ما همواره خواستار این هستیم که با زندانیان بر اساس موازین انسانی رفتار شود.

بیش از هزار زندانی فلسطینی محبوس در زندان‌های رژیم صهیونیستی برای بهبود شرایط درمانی و امکانات ابتدایی از جمله امکان تماس با بستگان خود از روز دوشنبه هفته جاری، به طور هماهنگ دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند.

مدیریت زندان‌های صهیونیستی روز گذشته 6 نفر از رهبران اسرای فلسطینی اعتصاب کننده را از زندان «هداریم» به زندان «جلمه» انتقال داد و آن‌ها را در سلول های انفرادی محبوس کرد.

اعتصاب غذای همزمان اسرای فلسطینی، بازتاب جهانی بسیاری داشته و بی توجهی سران صهیونیستی به خواسته‌های زندانیان هدف محکومیت نهادهای حقوق بشری قرار گرفته است.

همزمان شورای امنیت سازمان ملل قرار است، روز پنجشنبه سازش بین طرف های فلسطینی و صهیونیستی را به بحث و بررسی بگذارد.
 
https://taghribnews.com/vdcb0sb5wrhb0zp.uiur.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی