تاریخ انتشار۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 268963

انتقال 70 اسیر فلسطینی به بیمارستان/زخمی شدن 18 فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست

سازمان زندان های رژیم صهیونیستی 70 اسیر فلسطینی را که در نتیجه ادامه اعتصاب غذا حالشان وخیم شده بود، به بیمارستان انتقال داد.
انتقال 70 اسیر فلسطینی به بیمارستان/زخمی شدن 18 فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، تیم های ستاره سرخ داود و سازمان زندان های رژیم صهیونیستی این اسرا را به بیمارستان های هاروفیه، سوسروکا، برازیلای و فولفسون انتقال دادند.
 
 سازمان زندان های صهیونیستی خود را برای انتقال شمار بیشتری از اسرا به بیمارستان طی ساعات آینده آماده می کند؛ این در حالی است که کمیته اطلاع رسانی اعتصاب غذای اسرای فلسطینی عصر دیروز در بیانیه ای اعلام کرده بود که سازمان زندان های صهیونیستی طی ساعاتی دیگر،تمامی اسرای اعتصاب کننده غذا را به بیمارستان انتقال می دهد.

خبر دیگر اینکه، جمعیت هلال احمر فلسطین از زخمی شدن تعدادی فلسطینی در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری و شرق قدس و انتقال آنها به درمانگاه فلسطین خبر داد.

این جمعیت با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که 18 فلسطینی در اثر استنشاق گاز اشک آور در قلقیلیه دچار حالت خفگی شدند و 2 فلسطینی دیگر هم در اثر اصابت بمب های گازی در نزدیکی دانشگاه خضوری و یک نفر دیگر در روستای "حضرت صالح" زخمی شدند و 3 نفر هم دچار سوختگی شده بودند.

برخی منابع هم گزارش دادند که دو فلسطینی در اثر استنشاق گاز اشک آور در ابو دیس دچار حالت خفگی شدند.
https://taghribnews.com/vdcb0wb5frhb09p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی