تاریخ انتشار۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 167866

برگزاری اولین سمینار غذای حلال در کشور

سمینار کارگاه تخصصی و نمایشگاه بین المللی استاندارد سازی و تجاری سازی غذای حلال برای اولین بار در کشور در روزهای ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه امسال برگزار می شود.
برگزاری اولین سمینار غذای حلال در کشور
دکتر مجید جوانمرد دبیر علمی سمینار و نمایشگاه بین المللی استاندارد سازی و تجاری سازی غذای حلال در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این سمینار تخصصی با حمایت مالی بانک توسعه اسلامی و به میزبانی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد.

 وی افزود: مرکز منطقه ای انتقال فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی و مرکز ملی و منطقه ای حلال نیز در برگزاری این همایش تخصصی مشارکت دارند.

رییس پژوهشکده کشاورزی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی درباره برنامه های سیمنار بین المللی غذای حلال توضیح داد : پروفسور "میان ریاض" از استادان دانشگاه تگزاس و نویسنده تنها کتاب موجود در زمینه تولید غذای حلال به عنوان سخنرانی اصلی در این سمینار حضور خواهد داشت و سخنرانان دیگری از کشورهای اسلامی و منطقه آسیا - اقیانوسیه ازجمله مالزی، اندونزی، بنگلادش، تایلند، سریلانکا، تانزانیا، سودان، یمن، کومور و امارات متحده عربی در این همایش حضور دارند.

جوانمرد درباره محورهای مورد بحث در سمینار تخصصی غذای حلال نیز گفت: در این سمینار موضوعات مختلفی پیرامون تولید، فرآوری، بسته بندی و کنترل کیفی غذای حلال، اجزای حلال و حرام در مواد غذایی، شناسایی و روش های آزمایشگاهی تشخیص حلال یا حرام بودن اجزای تشکیل دهنده مواد غذایی، مقررات و تجاری سازی غذای حلال به بحث و بررسی گذاشته می شود.
https://taghribnews.com/vdcb0zb80rhb0wp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی