تاریخ انتشار۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 272922

هتک حرمت قرآن کریم در کالیفرنیا

در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، مسلمانان منطقه "ساکرامنتو" در ایالت کالیفرنیای آمریکا با هتک حرمت قرآن کریم در بیرون مساجد این منطقه روبرو شدند.
هتک حرمت قرآن کریم در کالیفرنیا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شورای روابط اسلامی - آمریکایی شعبه ساکرامنتو اعلام کرد: در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، صفحات قرآن پاره شده و سوخته ای در بیرون مراکز اسلامی دیویس و مسجد النور در این منطقه کشف شده است که پلیس در حال تحقیق بر روی این حوادث است.
 
اولین مورد از این هتک حرمت ها شب گذشته در زمان اقامه نماز عشای مسلمانان، توسط فرد ناشناسی انجام شد و او با ریختن صفحات پاره شده قرآن کریم در مقابل این مراکز اسلامی، کتاب مسلمانان را مورد هتک حرمت قرار داد.
 
هفته گذشته نیز در اقدامی مشابه، یک قرآن سوخته در مقابل مرکز اسلامی مسجد النور کشف شد که خشم مسلمانان را در پی داشت.
 
"تونی ترنبول"، از مسئولان کلانتری منطقه ساکرامنتو، تأکید کرد: این دو هتک حرمت به عنوان جرائم ناشی از نفرت مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.
 
شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی (CAIR) نیز به دنبال این هتک حرمت ها ضمن تشکر از نیروهای پلیس برای پیگیری سریع این پرونده اعلام کرد: اقدام قاطع از سوی نهادهای اعمال قانون، پیامی محکم برای کسانی است که دیدگاه‌های متعصبانه خود را به ایجاد رعب و وحشت تبدیل می‌کنند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcb55b55rhbz9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی