>> وحدت عامل مهم حفظ نظام اسلامی استشهیدان عامل بیداری اسلامی در منطقه هستند | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : 221225
امام جمعه اهل سنت راز و جرگلان:

وحدت عامل مهم حفظ نظام اسلامی است/شهیدان عامل بیداری اسلامی در منطقه هستند

امام جمعه شهرستان راز و جرگلان در یادواره شهدای اهل سنت این شهرستان با تأکید بر اهمیت وحدت در حفظ نظام اسلامی گفت: دشمنان اسلام بدانند نظام اسلامی با درایت رهبری، تمام مستکبران رابه زانو در خواهد آورد.
وحدت عامل مهم حفظ نظام اسلامی است/شهیدان عامل بیداری اسلامی در منطقه هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، یادواره شهدای اهل سنت روستاهای بخش مرکزی شهرستان راز و جرگلان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد.

 "حجت الاسلام نوروزی"در یادواره شهدای اهل سنت روستاهای بخش مرکزی این شهرستان، وحدت را عامل مهم حفظ نظام اسلامی دانست و گفت: دوران دفاع مقدس، عرصه حضور و نقش آفرینی همه اقشار جامعه بود که با صرف نظر از تعصبات مذهبی و با وحدت حول محور ولایت فقیه توانستند، ماندگارترین حماسه ها را رقم بزنند.

"حجت الاسلام نوروزی" با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: شهادت بالاترین خوبیهاست و با ریختن اولین خون شهید تمام گناهان او بخشیده می شود.

امام جمعه راز و جرگلان اظهار داشت: امروزه متقاضیانی از اهل سنت برای دفاع از حرم حضور یافتند و تعدادی هم به شهادت رسیده اند؛ اهل سنت ما دلبستگی خاصی به اهل بیت و ائمه اطهار دارند.

وی با اشاره به بی تقوایی برخی حاکمان منطقه که گاهی ضرباتی به اسلام می زنند، گفت: این حاکمان از صدام و دیگر زورگویان منطقه درس عبرت بگیرند و دست از ظلم و جنایت بردارند و به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق در بین مسلمانان نباشند.

امام جمعه شهرستان خاطر نشان کرد: شهیدان باعث وحدت اسلامی در جهان و عامل بیداری در منطقه شده اند و امروز ایران اسلامی به عنوان الگو و نمونه در منطقه شناخته شده است.

وی تأکید کرد: دشمنان اسلام بدانند نظام اسلامی با درایت رهبری، تمام مستکبران رابه زانو در خواهد آورد.
https://taghribnews.com/vdcb58b5srhb55p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی