تاریخ انتشار۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 239325

جبهه خلق برای آزادی فلسطین دیدار مقام های عربستانی و رژیم صهیونیستی را بشدت محکوم کرد

جبهه خلق برای آزادی فلسطین ضمن محکومیت شدید دیدار مقام های سعودی با رژیم صهیونیستی تاکید کرد که این دیدارها نشان دهنده حجم مخاطراتی است که مساله فلسطین با آن مواجه است.
جبهه خلق برای آزادی فلسطین دیدار مقام های عربستانی و رژیم صهیونیستی را بشدت محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، به نوشته پایگاه خبری العهد، جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرده که دیدارهای رسمی مسئولان سعودی و رژیم صهیونیستی که کاملا مشخص است با هماهنگی از سوی دولت سعودی صورت می گیرد و نشان دهنده تهدیدهایی است که مساله فلسطین و منافع این ملت از قبل سیاست های رسمی سعودی ها و تلاش آنها برای تحریف بحران های منطقه با آن روبرو است.
 
این جبهه اعلام کرد که ادامه این دیدارها نشان از گستردگی هماهنگی های بین سعودی ها و همپیمانان آنها با رژیم صهیونیستی و آمریکا برای برهم زدن یکپارچگی منطقه و تلاش برای باقی ماندن آن در آتش درگیری های فرقه ای و مذهبی تروریسم تکفیری است که عربستان و غرب آن را تغذیه و تقویت می کنند.
 
جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرده که این دیدارها خدمات مجانی به رژیم اشغالگر ارائه می دهد که از ملت ما سو استفاده کرده و به جنایت های آن در حق این ملت (فلسطین) صورت قانونی و مشروع می بخشد و کمک می کند که روابط با اسرائیل به امری طبیعی و عادی تبدیل شود و این رژیم بتواند بیشتر در منطقه نفوذ کند.
 
این جبهه همچنین شرکت برخی رهبران فلسطینی در این دیدارها را محکوم کرد و افزود که برخی از رهبران فلسطینی نمی خواهند که مواضع خود را ترک کنند و مردم و گروههای فلسطینی باید به این موضوع عکس العمل نشان دهند.
 
روزنامه عبری هاآرتص چند روز پیش از دیدار یک هیات سعودی از جمله انور عشقی ژنرال سابق سعودی از تل آویو خبر داد.
 
این روزنامه اعلام کرد که انور عشق ژنرال سعودی با مقام های رسمی اسراییل (رژیم صهیونیستی) از جمله «دوری گولد» مدیرکل وزارت خارجه این رژیم و ژنرال «یوآف مردخای» هماهنگ کننده امور مناطق اشغالی فلسطین ملاقات کرده است.
 
انور عشقی و هیات همراه او همچینن با اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) و فراکسیون های مختلف این پارلمان دیدار و گفت وگو کرده اند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcb59b5srhbffp.uiur.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی