تاریخ انتشار۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 174723
رئیس دفتر حزب الله لبنان :

هدف تکفیری ها تضعیف کشورهای اسلامی از طریق ایجاد اختلاف است

رئیس دفتر حزب الله لبنان گفت: تکفیری ها با حمایت دشمنان اسلام درصدد از بین بردن وحدت و تضعیف کشورهای مسلمان نشین هستند.
هدف تکفیری ها تضعیف کشورهای اسلامی از طریق ایجاد اختلاف است
به گزارش خبرنگار تقریب، "شیخ ابراهیم امین" روز یکشنبه در کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام که در مجتمع امام کاظم(ع) برگزار شد اظهار کرد: مراجع تقلید در مقابله با اندیشه های تکفیری مواضعی بسیار ارزشمند اتخاذ کرده اند.

وی افزود: آنچه سبب شده تروریست های تکفیری بتوانند اقدامات خود را توسعه دهند، حمایت کشورهای استعماری از آنهاست که می خواهند جهان اسلام را به آشوب بکشند.

رئیس دفتر حزب الله لبنان با بیان اینکه مقابله با گسترش روزافزون اسلام در سطح بین المللی مهمترین هدف داعش و تکفیری هاست گفت: آنها سعی دارند اشتراکات میان مسلمانان را کمرنگ کرده و در عوض اختلافات را توسعه بخشند تا به تدریج سبب ضعف کشورهای اسلامی شوند.

وی ادامه داد: در میان تکفیری ها، دو جریان عقیدتی وجود دارد؛ گروهی دیگران را لائیک می دانند و گروهی دیگر همه مسلمانان را به کفر متهم می کنند تا در نهایت مجوز اعمال تروریستی خود را صادر کنند.

امین با اشاره به اهداف کنگره جهانی جریان های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام خاطرنشان کرد: افشای جنایت های تکفیری ها یکی از مهمترین اهداف به شمار می رود.

رئیس دفتر حزب الله لبنان بیان داشت: امروز مسلمانان بیش از هر چیز به وحدت نیاز دارند و در عین حال تکفیری ها هم تلاش می کنند این وحدت را از بین ببرند و در این مسیر از حمایت های دشمنان اسلام هم بهره مند هستند
https://taghribnews.com/vdcb5ab8frhbzzp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی