تاریخ انتشار۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : 230423
آیت الله اراکی در مراسم افتتاحیه اجلاس اتحادیه علمای مقاومت:

یکی از ویژگی های مقاومت حمایت از وحدت و یکپارچی جهان اسلام است/ صهیونیسم جهانی دشمن واقعی مقاومت است

تنا-اختصاصی
دبیر کل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه صهیونیسم جهانی دشمن واقعی مقاومت در جهان است، اظهار داشت: همه مردم جهان اسلام و مردم سایر نقاط جهان که از استکبار رنج می برند مورد حمایت مقاومت هستند.
یکی از ویژگی های مقاومت حمایت از وحدت و یکپارچی جهان اسلام است/ صهیونیسم جهانی دشمن واقعی مقاومت است
به گزارش خبرنگار تقریب از بیروت، آیت الله "محسن اراکی" دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی صبح روز پنج شنبه طی سخنانی در افتتاحیه نشست اتحادیه جهانی علمای مقاومت که با حضور علما و اندیشمندان جهان اسلام با شعار " مقاومت آبادگر و تروریسم ویرانگر" در بیروت برگزار شد، ضمن اعلام همبستگی با مقاومت و حزب الله، اظهار داشت: ویژگی های مقاومت برگرفته از قرآن کریم، متون اسلامی و اندیشه های پیامبر اکرم(ص) است.
 
وی افزود: یکی از ویژگی های مقاومت این است که مبتنی بر ایمان به خداوند و پیامبر(ص) شکل گرفته است و عملکرد آن مبتنی بر ایمان به خداوند و رسول الله می باشد و پایبندی به آنها نشان دهنده صداقت ایمان مقاومت است.
 
آیت الله اراکی اظهار داشت: ویژگی دیگری که مقاومت و حزب الله مبتنی بر آن است، عدم ارتباط با دشمنان خداوند می باشد.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب افزود: یکی دیگر از ویژگی های بارز مقاومت که نشان دهنده مایه غنی آن است صبر و استقامت در مقابل دشمنان و عدم هراس از تعداد آنهاست. ایستادگی و ثبات در مقابل دشمنان و صهیونیسم و استکبار جهانی مسیر اساسی مقاومت است.
 
آیت الله اراکی با بیان اینکه صهیونیسم جهانی تنها دشمن مقاومت در جهان است، اظهار داشت: همه مردم جهان اسلام و مردم سایر نقاط جهان که از استکبار رنج می برند مورد حمایت مقاومت هستند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه حمایت از وحدت جهان اسلام یکی دیگر از ویژگی های مقاومت است، اظهار داشت: پایه و اساس مقاومت، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است و کسانی که خواهان تفرقه اند دشمن مقاومت هستند.
 
آیت الله اراکی تأکید کرد: مقاومت اسلامی پرچمی است که همه کسانی که در جهان خواهان مقاومت در مقابل استکبار اند زیر آن جمع می شوند.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب در پایان اظهار داشت: از خداوند متعال می خواهیم مقاومت را به پیروزی برساند و هیچ شکی نیست که خداوند این پیروزی را وعده داده است.
https://taghribnews.com/vdcb5gb5frhbfap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی