تاریخ انتشار۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 168829

توافق حماس و فتح برای ادامه روند مذاکرات آشتی

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح اعلام کرد: این کمیته 5 تن از اعضای خود را برای حضور در غزه و تکمیل مذاکرات آشتی تعیین کرده است.
توافق حماس و فتح برای ادامه روند مذاکرات آشتی
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "جمال محیسن" عضو کمیته مرکزی جنبش فتح از توافق بین این جنبش با حماس به منظور برگزاری دیداری بین مسئولان دو طرف در نوار غزه خبر داده است.

وی روز شنبه در گفتگو با روزنامه فلسطینی " الرساله" گفت: کمیته مرکزی جنبش فتح ۵ تن از اعضای خود را برای حضور در غزه و تکمیل مذکرات آشتی تعیین کرده است.

وی در ادامه افزود: "عزام الاحمد" در حال حاضر مذاکرات را برای تعیین زمان نشست مذکور ادامه می دهد و انتظار می رود که این دیدار به زودی انجام شود.

بررسی روابط دوجانبه فتح و حماس و موضوعات مربوط به عملکرد دولت در غزه و همچنین دیگر موضوعات سیاسی موجود بین دو طرف از محور مذاکرات دوجانبه خواهد بود.

این مقام جنبش فتح همچنین فاش کرد که "رامی الحمدالله" بلافاصله بعد از اتمام نشست دو جانبه بین دو جنبش مذکور به نوار غزه سفر می کند.

محیسن در خصوص سفر " محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به غزه تصریح کرد: این موضوع به استقرار نیروهای امنیتی وابسته به تشکیلات، آن هم بعد از توافق بین دو جنبش بستگی دارد.
https://taghribnews.com/vdcb5wb89rhb0wp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی