تاریخ انتشار۶ تير ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۳
کد مطلب : 236111
آیت الله اراکی:

امنیت و سلامت دو شاخص مهم پیشرفت و توسعه است

دبیر کل مجمع جهانی تقریب اظهار داشت: امنیت و آرامش دو شاخص مهم و اساسی پیشرفت و توسعه همه جانبه است که باید در سایه برنامه ریزی و نظارت در جوامع اسلامی به بهترین شکل نمود یابد.
امنیت و سلامت دو شاخص مهم پیشرفت و توسعه است
به گزارش خبرگزاری تقریب، آیت الله "محسن اراکی" دبیر کل مجمع جهانی تقریب شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از طرح نوسازی بیمارستان ولیعصر (عج)اراک طی سخنانی با بیان اینکه امنیت و آرامش دو شاخص مهم و اساسی پیشرفت و توسعه همه جانبه است، اظهار داشت: این دو شاخص اساسی پیشرفت و رشد، اقتصادی، علمی و توسعه یافتگی جوامع را فراهم می کند.
 
وی افزود: سلامت کادر درمانی و دارا بودن پزشکان مومن و متعهد یکی از ویژگی ها و امتیازهای استان مرکزی و شهرستان اراک است که در کنار امنیت و آرامش زمینه توسعه اقتصادی، علمی و صنعتی این استان را فراهم کرده است.
 
نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری برخورد مناسب همراه با ادب را از دیگر ویژگی های کادر سلامت استان مرکزی بیان کرد و افزود: برخورد مناسب با افراد در محیط های درمانی احساس اعتماد و آرامش در بیماران را افزایش داده و در روند بهبود آنان را تسریع می بخشد.
 
آیت الله اراکی، افزایش حضور خیران سلامت در حوزه درمان را از نیازهای مهم بخش سلامت عنوان کرد و افزود: حضور خیران سلامت و مشارکت مردمی در کنار بخش های دولتی تاثیر بسزایی در کاهش کمبودها، تجهیز امکانات و بهبود ارائه خدمات درمانی به بیماران دارد.
 
وی افزود: استان مرکزی از استان های خیر پرور در سطح کشور است که وجود موقوفه های فراوان و بهره گیری دانش آموختگان از مزایای مالی این مکان ها گواه این مهم است که می توان با فعال سازی آنان در حوزه سلامت، کمبودها و نیازهای این بخش را نیز تامین کرد.
 
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مشارکت و همکاری دولت و مردم را اساس جامعه موفق و توسعه یافته دانست و افزود: مسئولان زمانی می توانند در انجام فعالیت ها موفق باشند که جامعه و مردم با آن کمال همکاری و همراهی را داشته و در انجام فعالیت ها یار و یاور یکدیگر باشند.
 
آیت الله اراکی در بخش دیگری از سخنان خود تشویق و قدردانی از مدیران موفق را مصداق بارز امر به معروف عنوان کرد و گفت: تشویق و تقدیر از افرادی که در انجام فعالیت ها تلاش می کنند روحیه خدمت به جامعه و تلاش صادقانه در آن ها افزایش داده و جامعه را به سمت ارزش های متعالی هدایت می کند.
 
وی افزود: ایران اسلامی از ظرفیت های مناسبی در بخش های مختلف برخوردار است که با مدیریت مناسب این ظرفیت ها، نتیجه خوبی را در همه بخش ها برای کشور و مردم به همراه دارد.
 
https://taghribnews.com/vdcb80b58rhbf8p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی