تاریخ انتشار۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 176118

شاهدان عینی ، از جنایات صهیونیستها در غزه می گویند

تنا-لندن
سخنان افرادی که از فلسطین بازدید کرده و از نزدیک با فلسطینیان ارتباط داشته اند،موجب شده است تا مردم بریتانیا، بهتر و بیش تر با نقش محوری مسجد الاقصی در میان مسلمانان و مظلومیت مردم فلسطین در برابر جنایات اسرائیل آشنا شوند و گرداوری کمک های مردمی نیز تسریع و تسهیل شود.
شاهدان عینی ، از جنایات صهیونیستها در غزه می گویند
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا)از لندن، روز یکشنبه، دو نفر از افرادی که اخیرا از فلسطین بازگشته اند، در شهر کاردیف، مرکز ولز، ابعاد جنایات رژیم صهیونیستی و شرایط رقت بار مردم فلسطین را با مردم این شهر در میان گذاشتند. حامد قواسمه از شبکه منابع بین المللی در الخلیل و الا فرنس (Ella Furness)، از اعضای تیم فوتبال یک باشگاه دختران در شهر بریستول مشاهداتشان را در سفر به فلسطین، در مرکز هنر (Chapter Arts Centre ) شهر کاردیف، برای مردم تعریف کردند. خانم الا فرنس، به همراه شماری از زنان فوتبالیست هوادار فلسطینیان، اخیرا به فلسطین سفر کرده بود.
افشای جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان بیدفاع توسط افراد،گروه ها و سازمانهای مردم نهادی که به فلسطین سفرکرده اند موجب شده است تا مردم بریتانیا، بهتر و بیش تر با نقش محوری مسجد الاقصی در میان مسلمانان و مظلومیت مردم فلسطین آشنا شوند و گرداوری کمک های مردمی برای مردم جنگ زده و محاصره شده غزه تسریع و تسهیل شود.
https://taghribnews.com/vdcb80b8wrhbz8p.uiur.html
مرجع : خبرنگار تنا- لندن
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی