تاریخ انتشار۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 192813

بمباران یمن ادامه دارد / تشدید درگیری های مرزی و انهدام تانک های عربستان

روز گذشته درگیری های شدیدی میان نیروهای یمنی و سعودی ها در منطقه مرزی میان دو کشور روی داد و دو طرف با انواع سلاح های سبک و سنگین، مواضع یکدیگر را هدف قرار دادند.
بمباران یمن ادامه دارد / تشدید درگیری های مرزی و انهدام تانک های عربستان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، به دنبال درگیری های شدید نیروهای یمنی و سعودی در مرز این دو کشور، ارتش یمن با پشتیبانی نیروهای کمیته مردمی توانست پس از حمله به یک پایگاه در شهر "جازان" درجنوب غربی عربستان، چهار تانک سعودی را منهدم کند. 
 
طی روزهای اخیر حملات نیروهای یمنی به مواضع مرزبان‌های سعودی در پاسخ به بمباران‌های مستمر شهرهای یمن تشدید شده است. به طوری که در یکی از حملات موشکی یمن به مرزهای عربستان، 15 نظامی سعودی کشته و 11 نفر زخمی شدند.
 
از سوی دیگر، شبکه العربیه گزارش داد: جنگنده‌های عربستان سعودی دیروز عصر، منزل مسکونی "احمد بن عبدالله صالح" فرزند علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن را دو بار بمباران کردند.
 این شبکه خبری اما گزارشی درباره سرنوشت فرزند صالح منتشر نکرد.
 
جنگنده‌های عربستانی چند روز قبل نیز منزل "علی عبدالله صالح" رئیس جمهور سابق یمن را بمباران کردند اما آسیبی به وی نرسید.
 
عربستان، عملیات "طوفان قاطعیت" را که بیش از سه هزار کشته و هزاران زخمی برجای گذاشته است، بامداد ششم فروردین آغاز و هدف آن را بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت در یمن اعلام کرد، اما با مقاومت مردم، ارتش و جنبش انصارالله یمن، تاکنون به این هدف و دیگر اهداف اعلام شده نرسیده است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcb85b8frhb9wp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی