تاریخ انتشار۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۵
کد مطلب : 255219
عضو مجمع عمومی مجمع جهانی تقریب:

نظام اسلامی عدالت محور همیشه مورد هجمه دشمن قرار می گیرد

عضو مجمع عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، گفت: هر نظامی که مطابق دین مبین اسلام و سنت نبوی باشد و در آن عدالت نخستین محور باشد، همیشه مورد هجوم دشمنان اسلام و منافقین قرار می گیرد.
نظام اسلامی عدالت محور همیشه مورد هجمه دشمن قرار می گیرد
«آخوند عبدالجلیل فرهمند» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان، افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز که ندای وحدت امت اسلامی را در جهان سر می دهد بی نصیب از تهدیدها، هجمه ها و نقشه های شوم دشمنان نبوده است.

به گفته وی؛ با وجود ملتی فهیم و آگاه، نقشه های پلید استکبار و ایادی آنها به جایی نخواهد رسید و آنها کاری از پیش نخواهند برد.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت ضیائیه شهر فراغی هدف اصلی فتنه گران را نابودی دین اسلام دانست و گفت: هدف فتنه 88 بی تردید فقط به بهانه گرفتن جناح سیاسی در دایره نظام جمهوری اسلامی یا ایجاد اختلاف میان نیروهای سیاسی معتقد به نظام دینی نبود؛ بلکه حکومت ایران را بدون اسلام (جمهوری ایران) می خواستند.

وی، ادامه داد: وقایع پس ازانتخابات جنگ احزابی بود که کلیت نظام دینی و ولایت فقیه که شاکله جمهوری اسلامی را تشکیل می دهد هدف گرفته بود.
به گفته وی؛ برای این فتنه گران انتخابات ملاک نبود، انتخابات با هر نتیجه ای که رقم می خورد به بهانه ای دیگر باز هم سناریوی دیگری از طرف دشمن طراحی می شد.

آخوند فرهمند با اشاره به وحدت و انسجام ملی مردم ایران اسلامی در حماسه نهم دی، اظهار کرد: در 9 دی یکپارچگی مردم نه  برای حمایت از دولت یا رئیس جمهور؛ بلکه اتحاد مردم فقط برای دفاع از هویت نظام جمهوری اسلامی و دفاع از ولایت فقیه، دفاع از رهبری و دفاع از ارزش های اسلامی بود.
وی، افزود: مردم ما به ارزش های دینی و انقلابی خود احترام می گذارند و هیچ وقت نمی گذارند به دین وانقلاب خودشان خدشه ای وارد شود.
https://taghribnews.com/vdcb8sb59rhbs5p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی