تاریخ انتشار۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۸:۵۹
کد مطلب : 287412
قاسمی در واکنش به اتهام های وزیر خارجه عربستان علیه ایران:

ترویج افراطی گری تکفیری و تروریسم از مشخصه های آشکار سیاست خارجی عربستان است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پرونده غیر قابل انکار جنایات جنگی در یمن و ترویج افراطی گری تکفیری و تروریسم از مشخصه های آشکار سیاست خارجی عربستان در سال های اخیر بوده است.
ترویج افراطی گری تکفیری و تروریسم از مشخصه های آشکار سیاست خارجی عربستان است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، بهرام‌ قاسمی در واکنش به اتهام های واهی و تکراری وزیر امور خارجه عربستان سعودی علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: سعودی ها هر وقت به خاطر پرونده تجاوز به یمن و حمایت از تروریسم تحت فشار افکار عمومی بین المللی قرار می گیرند، اتهامات مضحک و تکراری خود را علیه ایران از سر می گیرند.
 
قاسمی اظهار داشت: عجیب تر آن که با وجود دارا بودن پرونده ای حجیم و قطور از ترویج ترور و خشونت و تجاوز، این روزها در توهمی آشکار به عنوان دروازه بان جهان، به طرز شرم آوری برای حضور فعال جمهوری اسلامی ایران در جامعه جهانی نیز شرط تعیین می کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: تهدید و به کارگیری نیروی نظامی و زبان زور علیه کشورهای کوچک همسایه، پرونده غیر قابل انکار جنایات جنگی در یمن و ترویج افراطی گری تکفیری و تروریسم از مشخصه های آشکار سیاست خارجی عربستان در سال های اخیر بوده که برای سرپوش گذاشتن بر آن، راهی به جز فرافکنی، انحراف افکار عمومی و صرف هزینه های بسیار و البته بیهوده نمی شناسند؛ رسوایی های آنها فراتر از آن است که چنین روش هایی بتواند موثر واقع شود.
 
https://taghribnews.com/vdcb8zb55rhbwap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی