تاریخ انتشار۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 227814
//دوخبر از یمن//

انصار الله: آتش بس گامی مهم برای پایان جنگ یمن/ عربستان همچنان یمن را بمباران می كند

محمد عبد السلام سخنگوی انصار الله آتش بس را گامی مهم برای توقف كامل جنگ دانست.
انصار الله: آتش بس گامی مهم برای پایان جنگ یمن/ عربستان همچنان یمن را بمباران می كند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، محمد عبدالسلام گفت: تاجران جنگها در تلاش برای ناكام گذاشتن توقف اقدامات نظامی هستند این درحالی است این اقدام گامی صحیح است كه باید قبل از گفت وگوی سیاسی برداشته شود تا مردم یمن به جدیت مذاكرات اطمینان یابند و از آن حمایت كامل كنند.
 
عبدالسلام با تاكید بر موافقت تیم مذاكره كننده انصار الله و علی عبدالله صالح رئیس جمهوری سابق یمن با قطعنامه های شورای امنیت افزود: انصارالله تا ابد خارج از چارچوب دولت سلاح به دست باقی نمی ماند و این همان موضعی است كه ما آن را سال اکتبر گذشته در پیام رسمی به بان كی مون دبیر كل سازمان ملل اعلام كردیم .
 
از یمن هم خبر می رسد که جنگنده های عربستان در دومین روز متوالی آتش بس را در چند استان یمن نقض و این مناطق را بمباران كردند. این جنگنده ها دیروز هم مناطق مختلف چند استان یمن را بمباران كردند.

مزدوران عربستانی طرفدار عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی نیز مواضع ارتش و كمیته های مردمی را در چندین منطقه در استان تعز گلوله باران و آتش بس را نقض كردند.

آنان روزگذشته نیز با حمله خمپاره ای به مواضع ارتش وكمیته های مردمی در استان مارب ،الجوف ،صنعا ،شبوه ،حجه ، البیضاء و لحج آتش بس را برای چندمین بار نقض كردند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcb8zb5arhb5wp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی