تاریخ انتشار۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : 272292
در پایان بیست و نهمین دوره ترجمه و تفسیر مولوی گرگیج؛

200 نفر موفق به اخذ سند اجازه تفسیر دارالعلوم گالیکش شدند

بیست و نهمین دوره ترجمه و تفسیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش پس از دو ماه فعالیت شبانه روزی در ماه های شعبان و رمضان به کار خود پایان داد.
200 نفر موفق به اخذ سند اجازه تفسیر دارالعلوم گالیکش شدند
به گزارش خبرگزاری تقریب از گلستان،جلسه پایانی بیست و نهمین دوره ترجمه و تفسیر دارالعلوم فاروقیه گالیکش پس از نماز ظهر (سه شنبه 30 خرداد 96) با تفسیر معوذتین و دعای عاجزانه شیخ التفسیر مولوی محمد حسین گرگیج در دارالتفسیر برگزار شد.

در این دوره از کلاس های شیخ التفسیر مولوی گرگیج قریب به 200  نفر شرکت کننده از سراسر کشور حضور داشتند.

به همین مناسبت، همایش اختتامیه بیست و نهمین دوره ترجمه و تفسیر دارالعلوم فاروقیه و نیز ختم قرآن در نمازهای تراویح مسجد النبی (ص) شهرستان گالیکش شامگاه (چهارشنبه 31 خرداد  96) در محل دارالعلوم فاروقیه گالیکش با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

ختم قرآن در نماز تراویح، اجرای سرود، سخنرانی علما و اندیشمندان منطقه، اهدای سند تفسیر و نصایح و دعای پایانی شیخ التفسیر مولانا گرگیج از جمله برنامه های این گردهمایی است.

کلاس های ترجمه و تفسیر مولوی محمد حسین گرگیج امام جمعه اهل سنت آزادشهر به روش استاد ایشان شیخ التفسیر مولانا عبدالغنی جاجروی (رحمه الله) تدریس می شود که همواره با استقبال گسترده طلاب، فرهنگیان و علاقه مندان به علوم قرآنی از سراسر کشور همراه است.

گفتنی است؛ به طلابی که دوره حدیث و حد نصاب خارجه دروس حوزوی را گذرانده باشند پس از اتمام دو دوره این کلاس ها سند اجازه تفسیر اهدا می شود که تاکنون 550 نفر موفق به اخذ آن شده اند.
 
https://taghribnews.com/vdcb95b55rhbz5p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی