تاریخ انتشار۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : 271798
//حرکت ابتکاری مجمع تقریب در انسجام ملی و اسلامی(6)//

رئیس اتحادیه جوانان مسلمان تقریبی:حامل پیام محبت و برادری مردم ایرانیان برای مردم پاوه و اورامانات هستیم

رئیس اتحادیه جوانان مسلمان تقریبی گفت: مردم مسلمان ایران هیچ گاه خدمات و تلاش های مردم کرد اهل سنت را که طی قرون متمادی موجب عزت و سربلندی کشورشان شده اند فراموش نمی کنند و این کاروان نیز حامل پیام محبت و برادری ایرانیان خطاب به مردم این منطقه است.
رئیس اتحادیه جوانان مسلمان تقریبی:حامل پیام محبت و برادری مردم ایرانیان برای مردم پاوه و اورامانات هستیم
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تقریب به شهر مرزی پاوه، وحید یامین پور جمعه شب در جریان دیدار کاروان اتحادیه جوانان مسلمان تقریبی با جمع کثیری از مردم پاوه و اورامانات در مسجد قبا شهر پاوه اظهار کرد: مردم کرد اهل سنت تاج سر ما هستند و ایرانیان حساب افراد بدکاری را که تنها شناسنامه آنها کردی است را با مردمان این خطه جدا می دانند و ما حامل این پیام هستیم.

وی افزود: باید جلوی فتنه بزرگ را که ایجاد تفرقه و تکدر خاطر در بین هم وطنان است را بگیریم چرا که دشمنان با تمام توان در این مسیر گام بر می دارند.

یامین پور خاطر نشان کرد: این کاروان حامل پیام گرم مردم تهران، مشهد، قم و سایر نقاط کشور به مردم پاوه و اورامانات و همه هم وطنان کرد زبان و اهل سنت است و اعلام می داریم که حرکات چند فرد گمراه نمی تواند حلقه های اتحاد و انسجام را در بین اقوام و مذاهب اسلامی در کشور خدشه دار کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از حضور ماموستا قادری در منطقه پاوه و اورامانات به عنوان نعمتی بزرگ برای نظام اسلامی ایران یاد کرد و گفت: ماموستا قادری نه تنها یک مرجع دینی بزرگ برای اهل سنت منطقه هستند بلکه یک چهره ملی بوده و حضورشان مایه وحدت است.

وی در پایان سخنان خود از ایثارگری ها و خدمات چندین دهه ای مردم پاوه و اورامانات در حراست از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی تقدیر کرد و گفت: ملت ایران همواره قدردان این خدمات خواهند بود.
https://taghribnews.com/vdcb98b5wrhbzzp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی