>> ممنوعیت دوباره شیخ رائد صلاح از ورود به قدس | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : 260196

ممنوعیت دوباره شیخ رائد صلاح از ورود به قدس

رژیم صهیونیستی بار دیگر احکام نظامی که مانع از ورود شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی 1948 به قدس و مسجد الاقصی و یا سفر به خارج می شد، را از سرگرفت.
ممنوعیت دوباره شیخ رائد صلاح از ورود به قدس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک گشتی پلیس رژیم صهیونیستی، شب گذشته به منزل "شیخ رائد صلاح" در شهر ام فحم رفته و برگه دستورات نظامی که توسط آریه درعی وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی به امضا رسیده بود را تحویل وی داد.

در این برگه که به موجب آن شیخ صلاح حق سفر نخواهد داشت، آمده است که عطف به احکام قبلی و به موجب قانون فرامین و دستورات اضطراری، شیخ رائد صلاح تا تاریخ 11/7/2017 حق ورود به قدس را ندارد.

در این ابلاغیه آمده است: با توجه به اختیارات وزیر امور داخلی در زمینه تمدید دستورات اضطراری مربوط به سال 1948 و احتمال اینکه شیخ رائد صلاح خطراتی برای امنیت این رژیم داشته باشد، تا تاریخ 15/7/2017 او از سفر به خارج محروم بوده و حق خروج از فلسطین را ندارد.

" آریه درعی" وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی قبل از آزادی شیخ رائد صلاح در تاریخ 17/1/2017 و پایان دوره محکومیت 9 ماه اش به خاطر پرونده معروف "خطبه واد الجوز" او را به مدت یک ماه از سفر به خارج منع کرده بود.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcb9gb50rhb08p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی