تاریخ انتشار۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : 276540
سازمان همکاری اسلامی:

مردم فلسطین به نیابت از جهان اسلام از مسجدالاقصی دفاع می کنند

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در نشست فوری امروز (دوشنبه) این سازمان در جده در خصوص اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی، با اعلام اینکه در مسأله مسجد الاقصی هیچ تساهل و تسامحی وجود ندارد افزود: مردم فلسطین به نیابت از جهان اسلام از این مکان مقدس اسلامی دفاع می کنند.
مردم فلسطین به نیابت از جهان اسلام از مسجدالاقصی دفاع می کنند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نشست فوری سازمان همکاری اسلامی در سطح نمایندگان دائمی برای بررسی اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی امروز (دوشنبه) در شهر جده عربستان برگزار شد.

در این نشست، اقدامات بی سابقه و غیرقانونی اسرائیل مانند بستن ورودی های مسجدالاقصی٬ نصب دوربین و گیت های الکترونیکی در ورودی های این حرم شریف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

"یوسف احمد العثیمین" دبیر کل سازمان همکاری اسلامی در سخنان خود که توسط "سمیر بکر ذیاب" مشاور این سازمان در امور فلسطین و قدس قرائت شد، اعلام کرد که مسجدالاقصی خط قرمز برای جهان اسلام و عرب است که در خصوص آن هیچ مسامحه و تساهلی وجود ندارد و هرگونه هتک حرمت آن نتیجه خطرناکی خواهد داشت و منجر به برهم خوردن ثبات در منطقه خواهد شد.

وی افزود: آنچه که اسرائیل در مسجد الاقصی انجام می دهد، برنامه ریزی شده و هدفمند است تا کنترل کامل مسجدالاقصی را به دست بگیرد و اقدام به تقسیم مکانی و زمانی آن کند.

دبیر کل سازمان همکاری اسلامی همچنین از مردم فلسطین به خصوص اهالی قدس که از شهر خود و اماکن مقدس آن به نیابت از امت اسلامی دفاع می کنند، قدردانی و مقاومت آنها را گرامی داشت.

العثیمین افزود: اسرائیل روزانه قوانین بین المللی مشروع را زیر پا می گذارد و آنها را نقض می کند.


 
https://taghribnews.com/vdcba0b5grhbzsp.uiur.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی