تاریخ انتشار۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : 272346
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان:

حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست ها پاسخ سریع و کوبنده ای به دشمنان بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع تروریست ها در دیرالزور سوریه حاوی پیام روشنی برای دشمنان منطقه ای ایران بویژه رژیم صهیونیستی و آل سعود بود که اگر دست از پا خطا کنند با پاسخ سریع و کوبنده ایران مواجه خواهند شد.
حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست ها پاسخ سریع و کوبنده ای به دشمنان بود
به گزارش خبرگزاری تقریب از گرگان،«علی اصغر طهماسبی» در جلسه کمیسیون اقوام، مذاهب و اقلیت های مذهبی شورای تأمین استان، اظهار کرد: منطقه ای که در دیروالزور سوریه هدف موشک های میان برد سپاه پاسداران قرار گرفت، پس از شکست های پیاپی داعش در موصل و رقه به محل تجمع و اختفای فرماندهان این گروه تروریستی تبدیل شده بود.

وی ادامه داد: در این حمله که از پایگاه های موشکی کرمانشاه و کردستان انجام شد 6 موشک نقطه زن سپاه پاسداران مواضع تروریست ها را در دیرالزور هدف قرار داد و این اقدام به موقع پاسخ دندان شکنی بود به تمامی حامیان تروریسم که اخیراً اعلام کرده بودند جنگ را به داخل مرزهای ایران می کشانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار، امنیت و صلابت قرار دارد، گفت: به احدی اجازه ماجراجویی در مرزهای کشور و داخل خاک ایران را نخواهیم داد و هر اقدام عملیاتی دشمن ولو کوچک، با پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

وی، افزود: اقدام موشکی ایران علیه تروریسم درست در شبی صورت گرفت که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده شهدای مرزبانی و شهدای مدافع حرم فرمودند:«ما به آنها سیلی خواهیم زد» و به حق که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این اقدام خود سیلی محکمی به دشمن وارد کرد و پاسخ دندان شکنی به عملیات کور تروریستی تهران و ریختن خون مردم بی گناه کشورمان داد.

رئیس کمیسیون اقوام، مذاهب و اقلیت های مذهبی شورای تأمین استان گلستان با اذعان بر اینکه تنوع قومیتی و مذاهب، دو ویژگی بارز استان گلستان است، تصریح کرد: برای حفظ وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمنان، باید حساسیت های لازم در این حوزه همواره وجود داشته باشد.

وی، ادامه داد: خوشبختانه اعضای کمیسیون استان اشراف کاملی به فعالیت ها و مسائل اقوام، مذاهب و اقلیت های دینی دارند و همه سیاست های ما در این حوزه، سیاست واحدی است.
 
https://taghribnews.com/vdcba5b50rhbzfp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی