تاریخ انتشار۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : 211145

عملیات فلسطینی ها، صهیونیست ها را به مهاجرت وادار کرد

عملیات ضد صهیونیستی فلسطینی ها، اسرائیلی ها را به مهاجرت به کانادا و کشورهای دیگر وادار کرده است.
عملیات فلسطینی ها، صهیونیست ها را به مهاجرت وادار کرد
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه الوطن چاپ عربستان ، اسرائیلی ها بعد از اینکه گفتند دیگر به اوضاع امنیتی بعد از افزایش پدیده حمله با سلاح سرد به اسرائیلی ها اطمینان ندارند بستن چمدان های خود را آغاز کردند تا برای مهاجرت از اسرائیل آماده شوند.

حمله با سلاح سرد به اسرائیلی ها در چارچوب انتفاضه مردمی فلسطینی صورت می گیرد.

این انتفاضه از اکتبر گذشته علیه تجاوزات اسرائیل در سرزمین های اشغالی و مسجد الاقصی آغاز شده است. 
 

شبکه ده تلویزیون اسرائیل گزارشی از اسرائیلی ها پخش کرد که گفتند تدابیر مربوط به مهاجرت با خانواده هایشان به کانادا و تعدادی از کشورهای دیگر را به پایان رسانده اند زیرا دیگر نمی توانند در سایه اوضاع امنیتی کنونی، ماندن در اسرائیل را تحمل کنند. 
 

در ادامه این مطلب آمده است ، اسرائیلی ها از ترس جانشان به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند.

چهار نفر از اسرائیلی ها گفتند به علت افزایش پدیده حمله با سلاح سرد تصمیم گرفته اند از اسرائیل مهاجرت کنند. آنها تاکید کردند دیگر آینده ای در اسرائیل ندارند به همین علت بعد از چند هفته فکر کردن، تصمیم شان را گرفته اند. در حالی که شمار افرادی که به علت اوضاع کنونی تصمیم گرفته اند از اسرائیل مهاجرت کنند، مشخص نیست مسئول یکی از دفاتر مهاجرت گفت شمار روزافزونی تدابیر مهاجرت به کانادا و استرالیا را آغاز کرده اند و برخی نیز قصد دارند به آمریکا مهاجرت کنند. 
 

وزارت امور خارجه اسرائیل اعلام کرده است از ابتدای ماه گذشته پنجاه و هشت عملیات با سلاح سرد و هشت حمله با خودرو و پنج عملیات تیراندازی صورت گرفته که به کشته شدن یازده اسرائیلی و زخمی شدن صد و چهل و پنج نفر دیگر منجر شده است. این در حالی است که نیروهای اشغالگر اسرائیلی عرصه را بر فلسطینی ها در منطقه الخلیل در جنوب کرانه باختری رود اردن تنگ کرده اند و با این کار سعی دارند ساکنان این منطقه را به علت تکرار حملات علیه اشغالگران مجازات کنند.
https://taghribnews.com/vdcba8b5srhb88p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی