تاریخ انتشار۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : 207546
آیت الله نوری همدانی:

هشدار صریح رهبر انقلاب سعودی‏ها را به عقب نشینی واداشت

آیت الله نوری همدانی هشدار صریح رهبر معظم انقلاب را عامل عقب نشینی سعودی ها دانست و با بیان این که حکومت آل سعود یک حکومت قبیله و سر سپرده است، گفت: فرهنگ جهاد و شهادت در این کشور زنده است و ایران اسلامی هزاران قاسم سلیمانی دارد.
هشدار صریح رهبر انقلاب سعودی‏ها را به عقب نشینی واداشت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار با شماری از مداحان با اشاره به روایتی از اهل بیت(ع) بر لزوم شناخت زمان تاکید کرد و گفت: بر هر آدم عاقلی لازم است که زمان خودش را بشناسد.
 
وی افزود: رخدادها و حوادثی که در عصر حاضر اتفاق می‏افتد باید ریشه یابی شود و اهل زمان شناسایی شوند؛ این حوادث را باید ارزیابی و با بصیرت و عقل بررسی کرد؛ برای برخورد با جریان باطل و کفر باید آمادگی کامل داشته باشیم.
 
آیت الله نوری همدانی به تقابل حق و باطل در عصر کنونی اشاره کرد و اظهار داشت: جبهه کفار در مقابل جبهه حق و ایمان صف آرایی کرده‏اند و در هیچ زمانی جبهه کفر به این شدت در مقابل حق نبوده و تا دندان مسلح نبوده است.
 
 استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم افکار امام خمینی(ره) را بی بدیل دانست و ابراز کرد: حضرت امام خمینی(ره) با طرز فکر و شناختی که از زمان داشت، رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را از بین برد و یک نظام قدرتمند اسلامی را پایه گذاری کرد.
 
وی با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب به عربستان ادامه داد: این انقلاب از قدرتی برخوردار است که در چند روز اخیر شاهد بودیم رهبر معظم انقلاب با یک جمله سران عربستان را وادار به عقب نشینی و تسلیم شدن در برابر ایران کردند.
 
آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: آل سعود یک حکومت قبیله‏ای است و نوکران آمریکا، استکبار و صهیونیسم هستند؛ داعش، بوکوحرام و گروه‏های تکفیری با پول نفت عربستان تشکیل شده و تغذیه می‏شوند.
 
وی درباره قدرت ایران اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هزاران قاسم سلیمانی دارد؛ فرهنگ و روحیه جهادی همیشه در مسلمانان زنده است؛ در وصیت‏نامه اکثر شهدا بر پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید شده است.
 
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به نزدیک شدن ایام محرم تأکید کرد: محرم بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اسلامی است؛ عاشورا مکتب هیهات من الذّله است؛ مداحان باید توجه داشته باشند از اشعاری استفاده کنند که حادثه منا در عاشورای سال جاری در بین مردم زنده بماند.
https://taghribnews.com/vdcbazb50rhbgsp.uiur.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی