تاریخ انتشار۱۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : 197449

اعلام برنامه‌هاي روز جهاني قدس در سوريه

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارك رمضان به منظور حمایت از ملت مظلوم فلسطين، برنامه‌هاي متنوعي ويژه روز جهاني قدس در دمشق اجرا مي‌شود.
اعلام برنامه‌هاي روز جهاني قدس در سوريه
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، همزمان با فرارسيدن روز جهاني قدس، برنامه‌هاي متنوعي در قالب كارگاه‌هاي تخصصي، سلسله جلسات علمي، چاپ ويژه‌نامه و آماده‌سازي پوسترهاي رنگي اجرا مي‌شود.
 
در ابتدا، کارگروه مرتبط با روز قدس با هماهنگی سفارت ايران در دمشق تشکیل مي‌شود، سپس سلسله جلسات علمي در رابطه با بومی‌سازی مدیریت اجرایی روزجهانی قدس در دمشق و دیگر استان‌ها برگزار خواهد شد.
 
در اين ميان از همه اصحاب رسانه و روزنامه‌ها دعوت شده است تا در مراسم افطار در رایزنی فرهنگی ايران به همراه نمايشگاهي در قالب معرفي مكتوبات فرهنگي كشورمان، نقاشی و ... برپا مي‌شود، حضور یابند.
 
چاپ ویژه‌نامه قدس در سطح مورد نیاز، آماده‌سازي چندین پوستر رنگی و دعوت نامه‌های رسمی و توزیع آن و دعوت از دو وزیر مرتبط در ارایه سخنرانی در پایان مراسم راهپیمایی از ديگر برنامه‌ها به شمار مي‌رود.
 
نظارت بر بیانیه پایانی تظاهرات جهت قرائت در مراسم، هماهنگی لازم با شبکه‌های خبری خودی و همسو برای پوشش سریع و جامع مراسم و شروع راهپیمایی از مقابل بازار حمیدیه و پایان آن در مسجد بزرگ اموی دمشق از جمله برنامه‌هاي زمان‌بندي شده اين مراسم است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcbazb89rhb9ap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی