تاریخ انتشار۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 262437

راه اندازی ایستگاه رادیویی «صدای اسلام» در کشمیر

گروهی از هنرمندان و جوانان کشمیری یک ایستگاه رادیویی اینترنتی برای مسلمانان راه اندازی کرده‌اند تا آن‌ها را از زیر نفوذ فرهنگ غربی و موسیقی‌های هالیوودی بیرون بیاورند.
راه اندازی ایستگاه رادیویی «صدای اسلام» در کشمیر
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، گروهی از هنرمندان کشمیری یک ایستگاه رادیویی آن‌لاین راه اندازی کرده‌اند تا روی جوانان مسلمان به ویژه آن‌هایی که تحت نفوذ فرهنگ غربی و موسیقی‌های هالیوودی و بالیوودی قرار دارند، تأثیر بگذارند.

"محمد امیر" بنیانگذار ایستگاه رادیویی «صوت الاسلام» یا «صدای اسلام» در کشمیر در این باره گفت: ما می‌خواستیم جایگزین بهتری فراهم کنیم تا هم این دنیا و هم آخرت‌ جوانان را تأمین کند؛ این ایستگاه رادیویی بلندگویی برای علماء و روحانیون مسلمان است تا از طریق این بلندگو بتوانند پیام اسلام، قرآن و سنت پیامبر (ص) را تبلیغ کنند.

وی افزود: پیش از این هیچ رادیوی اسلامی که برنامه‌های آن در تمامی روزهای هفته به طور 24 ساعته برگزار شود در جامو و کشمیر نبود و ما به این نتیجه رسیدیم که وجود این ایستگاه رادیویی که اعضای گروه آن را رادیوی «حلال» می‌نامند از ضرورت بالایی برخوردار است.

"میر ثاقب مشتاق" یکی از هنرمندانی که پیش از پیوستن به رادیوی «صوت الاسلام»، در ساخت موسیقی‌های غربی و بالیوودی فعال بوده، تصمیم گرفته از این پس استعدادش را در راستای هدف پیشرفت دین اسلام، شعرگویی و ستایش پیامبر اسلام (ص) به کار بگیرد.

مشتاق در این باره گفت: رادیوی صوت الاسلام تلاشی فروتنانه برای گسترش پیام واقعی اسلام با استفاده از آخرین روش ممکن است.

شیخ عبدالقائم یک تحلیلگر رادیویی در کشمیر نیز گفت: این رادیو پیام صلح آمیز اسلام را ترویج می‌کند و هدف اصلی راه اندازی آن گسترش و تبلیغ صلح است.
https://taghribnews.com/vdcbf5b5zrhb0ap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی