>> واکنش حماس و اتحادیه عرب به ممنوعیت پخش اذان در مساجد قدس | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : 251231

واکنش حماس و اتحادیه عرب به ممنوعیت پخش اذان در مساجد قدس

جنبش مقاومت اسلامی حماس بار دیگر تصمیم رژیم صهیونیستی برای منع پخش صدای اذان در مساجد قدس و سرزمین های اشغالی 1948 را محکوم کرد.
واکنش حماس و اتحادیه عرب به ممنوعیت پخش اذان در مساجد قدس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حماس در بیانیه ای، تاکید کرد که اسرائیل با اعمال سیاست های نژاد پرستانه علیه مقدسات اسلامی احساسات مسلمانان را تحریک می کند.

در این بیانیه آمده است که اسرائیل به یهودی سازی مسجد مبارک الاقصی و تصویب قوانین نژاد پرستانه که از منظر تمامی فلسطینیان و مسلمانان جهان مردود است، ادامه می دهد.

این جنبش در بخش دیگر بیانیه مسلمانان جهان را به واکنش به تعرضات اشغالگران صهیونیست علیه مقدسات اسلامی و در رأس آنها مسجد الاقصی فرا خواند.

این جنبش اعلام کرد که هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه تصویب قانون منع پخش اذان در مساجد قدس و سرزمین های اشغالی 1948 را نخواهد داد.

اتحادیه عرب نیزموافقت کمیته قانونگذاری دولت اسرائیل با پیش نویس قانون ممنوعیت پخش صدای اذان در مساجد شهر قدس را محکوم کرد.

معاون دبیر کل اتحادیه عرب دیروز چهارشنبه طی اظهاراتی در جمع خبرنگاران موافقت کمیته قانونگذاری دولت اسرائیل با پیش نویس قانون ممنوعیت پخش اذان در مساجد قدس را تحریک آمیز خواند.
 
"احمد بن حلی" با بیان اینکه این اقدام دولت اسرائیل مردود است، درباره رفتارهای تحریک آمیز رژیم صهیونیستی هشدار داد.

وی یادآور شد که این اقدامات احساسات مسلمانان جهان را تحریک می کند و به آزادی عقیده لطمه می زند و از این رو تمامی تلاش های اسرائیل در این زمینه مردود و محکوم است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcbf8b58rhbs5p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی