تاریخ انتشار۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 211334

رسانه ها نقش مهمی در مقابله با هجمه تبلیغاتی دشمنان علیه وحدت مسلمانان دارند

مسئول روزنامه آستان قدس رضوی با اشاره به خط مشی های این روزنامه و مدنظر قراردادن اعتقادات مذاهب در آن، گفت: رسانه ها و به خصوص رسانه های برون مرزی می توانند، نقش مهم و پررنگی در برابر هجمه های تبلیغاتی دشمن، علیه وحدت مسلمان داشته باشند.
رسانه ها نقش مهمی در مقابله با هجمه تبلیغاتی دشمنان علیه وحدت مسلمانان دارند
" رضا رویانی" مدیر روابط  عمومی روزنامه قدس، در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها در گفتگو با خبرگزاری تقریب(تنا) به معرفی اجمالی فعالیتهای این روزنامه پرداخت و گفت: این روزنامه متعلق به آستان قدس رضوی است و حدود سی سال است که منتشر می شود و عمده فعالیت این روزنامه که زیر نظر مؤسسه فرهنگی قدس است، انتشار خبرهای مربوط به جهان اسلام و از جمله فلسطین است که در پایگاه خبری قدس آنلاین نیز به صورت آنلاین منتشر می شود.

وی افزود: خط مشی روزنامه قدس برگرفته از معارف اهل بیت و به ویژه امام رضا(ع) است  و اولویت کاری ما در پوشش دهی خبری همین معارف است.

رویانی با اشاره به انتشار این روزنامه درسطح کشوری گفت: با توجه به اینکه روزنامه ما در استانهای مختلف کشور انتشار می یابد، مسأله تقریب نیز در حوزه های محتوایی  و به خصوص در پایگاه خبری قدس آنلاین عربی، مد نظر ما بوده است و ما در بحث محتوایی خود، اقلیتهای سنی استانهای مختلف کشور را نیز مد نظر داشته ایم و در این زمینه فعالیتهایی داشته ایم.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که امام رضا(ع) تنها متعلق به شیعیان نیست؛ در حرم رضوی شاهد حضور پیروان همه ادیان و مذاهب هستیم و ما هم بر همین اساس، در روزنامه قدس به پیروان دیگر مذاهب نیز توجه داشته  و داریم.

رویانی در مورد نقش رسانه ها در وحدت و تقریب بین مذاهب گفت: یکی از مهمترین ابزار دشمن برای اختلاف افکنی و فاصله بین مذاهب، رسانه است و در این مسیر، برای پیشبرد اهداف خود، هزینه های چند صد میلیون دلاری برای ایجاد شبکه های ماهواره ای می کنند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر مسأله وحدت در جهان اسلام، گفت: رسانه ها می توانند، نقش مهم و پررنگی در برابر هجمه های تبلیغاتی دشمن داشته باشند و روزنامه ها به ویژه روزنامه های برون مرزی باید در این زمینه فعالیت بیشتری از خود نشان دهند.
 
https://taghribnews.com/vdcbf8b5arhb8fp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی