تاریخ انتشار۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۹:۰۷
کد مطلب : 171933
وزیر نفت پاکستان:

درصدد اجرای سریع طرح خط لوله گاز با ایران هستیم

وزیر نفت و منابع طبیعی پاکستان اعلام کرد وزارت امور خارجه این کشور بطور مستمر در تماس با ایران و شرکای بین المللی پاکستان است تا راهی برای اجرای سریع قرارداد خط لوله گاز با ایران پیدا کند.
درصدد اجرای سریع طرح خط لوله گاز با ایران هستیم
"شاهد خاقان عباسی" عصر سه شنبه با اعلام این مطلب به نمایندگان مجلس پاکستان، افزود: قرارداد خط لوله گاز با ایران یک موضوع بسیار مهم در خصوص امنیت انرژی پاکستان محسوب می شود.

وی این مطلب را در پاسخ به پرسش یکی از نمایندگان مجلس پاکستان مطرح کرد. این نماینده مجلس سوالی در باره موانع بین المللی پیش روی پاکستان برای اجرای قرارداد خط لوله گاز با ایران مطرح کرد و وزیر نفت نیز به ارائه جزئیاتی در این باره پرداخت.

وزیر نفت پاکستان درحالی بر ضرورت اجرایی شدن قرارداد گاز با ایران تاکید و اعلام کرده است که وزارت خارجه پاکستان بطور مستمر پیگیر است تا راهی برای اجرای سریع این قرار داد پیدا کند که اخیرا روزنامه دیلی تایمز پاکستان در خبری کذب، مدعی شده بود ایران خود را بطور کامل از اجرای این قرارداد کنار کشیده است.

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران نیز با صدور بیانیه ای رسمی، این خبر را تکذیب و اعلام کرد که موضوع قرارداد خط لوله گاز همچنان در دستور کار دو کشور است.
https://taghribnews.com/vdcbf8b8frhbz9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی