تاریخ انتشار۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 246002

بازداشت 14 فلسطینی در کرانه باختری/شهادت یک اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز با یورش به کرانه غربی، 14 فلسطینی را بازداشت کردند.
بازداشت 14 فلسطینی در کرانه باختری/شهادت یک اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، اشغالگران صهیونیست در استان الخلیل 3 شهروند فلسطینی بین 16 تا 23 سال و در استان رام الله و البیره 2 جوان 19 و 20 ساله و 4 فلسطینی را در قدس بازداشت کردند.

باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست همچینن یک فلسطینی را در استان طولکرم و یک فلسطینی دیگر را در استان جنین بازداشت کردند.

باشگاه اسرای فلسطینی افزود: در دو روز گذشته تاکنون نظامیان صهیونیست 37 فلسطینی از جمله دو زن را در قدس بازداشت کرده اند که هنوز هویت این دو زن بازداشت شده مشخص نشده است.

خبر دیگر اینکه، باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد: "یاسر ذیاب حمدونه" اسیر فلسطینی ساکن شهرک "یعبد" در مجاورت جنین امروز یکشنبه در داخل زندان صهیونیستی ریمون به شهادت رسید.

باشگاه اسرای فلسطین در بیانیه ای تأکید کرد که شهید حمدونه (40 ساله) از 14 سال پیش در زندان های رژیم صهیونیستی به حبس کشیده شده بود؛ وی در سایه بی توجهی سازمان زندان های صهیونیستی و عدم ارائه خدمات مناسب پزشکی دچار سکته قلبی شد و به شهادت رسید.

جنبش اسیران فلسطین در پی شهادت این اسیر فلسطین و در اعتراض به سیاست های دشمن صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی، 3 روز عزای عمومی اعلام کرد.

در همین راستا، جمعیت اسرا و آزادگان واعد تصریح کرد که سازمان زندان های رژیم صهیونیستی اسیر حمدونه را پس از شهادت به بیمارستان سوروکا انتقال داده است.

این جمعیت اظهار داشت که اسیر حمدونه در نتیجه بی توجهی و عدم دریافت خدمات مناسب پزشکی به شهادت رسید.

در پی شهادت این اسیر فلسطینی، اوضاع زندان های صهیونیستی ملتهب شده و اسرای فلسطینی ضمن اعلام 3 روز عزای عمومی، تاکید کردند که اقدامات اعتراضی خود را شدت خواهند بخشید.
 
 
https://taghribnews.com/vdcbg0b55rhbagp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی