تاریخ انتشار۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 215808

تنش و درگیری در مسجد الاقصی/ممانعت رژیم صهیونیستی از اجرای پروژه های عمرانی

شهرک نشینان صهونیست، امروز بار دیگر تحت تدابیر شدید امنیتی عناصر پلیس و یگان های ویژه، وارد مسجد الاقصی شدند.
تنش و درگیری در مسجد الاقصی/ممانعت رژیم صهیونیستی از اجرای پروژه های عمرانی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شهرک نشینان صهیونیست، صبح امروز بار دیگر از طریق"باب المغاربه" وارد مسجد الاقصی شدند و نظامیان صهیونیست، محدودیتهای زیادی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی به این مسجد به کار گرفتند.

درپی ورود شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و ادای آیین های تلمودی در آن، درگیری های شدیدی میان آنها و نمازگزاران مسلمان در گرفت و پلیس صهیونیستی مجبور به بیرون کردن صهیونیست ها از این مکان مقدس شد.

نظامیان صهیونیستی همچنان با توقیف کارتهای شناسایی جوانان فلسطینی تا زمان خروج از مسجدالاقصی، حدود 60 نمازگزار زن فلسطینی را از ورود به مسجدالاقصی محروم کرده اند و از چندین هفته قبل به اجرای این سیاست خود ادامه می دهند.

خبر دیگر اینکه، یک مسئول دایره اوقاف اسلامی قدس از ممانعت رژیم صهیونیستی برای  اجرای پروژه های عمرانی در مسجد الاقصی خبرداد و گفت: این رژیم مانع اجرای 21 پروژه عمرانی در این مکان مقدس شده است.

به گفته وی، رژیم اشغالگر قدس اجازه ورود مصالح ساختمانی به منظور مرمت و بازسازی و نگهداری از بخش های مختلف مسجد الاقصی را نمی دهد و بر سر راه اجرای همه طرحهای سازمان اوقاف اسلامی در این مسجد مانع تراشی می کند.
 
https://taghribnews.com/vdcbgsb5wrhb8wp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی