تاریخ انتشار۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : 285207
امام جمعه سردشت:

​«تفرقه افکنی» دستور کار اصلی دشمن است

تنا- استان آذربايجان غربي
امام جمعه سردشت گفت: «تفرقه افکنی» و «نفوذ» دستور کار اصلی دشمنان اسلام و مسلمین است.
​«تفرقه افکنی» دستور کار اصلی دشمن است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا سلام امینی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان اسلام تنها راه تسلط بر مسلمانان را اختلاف افکنی می دانند.

وی با اشاره به اینکه اراده مردم جهت حفظ آرمان‌های انقلاب به عنوان یک الگو برای سایر کشورها تبدیل شده است، افزود: امروز همه مسلمانان باید با وحدت و همدلی در مقابل توطئه دشمنان بایستند و به تجاوزگریهایشان پایان دهند.

امام جمعه سردشت ادامه داد: ملت، نظام و انقلاب اسلامی با خون شهیدان بیمه شده‌ اند و تا سرمایه ‌ای گران ‌بها همچون شهید حججی‌ ها، باکری‌ ها، بسیجیان و مرزدارانی هوشیار زیر سایه ولایت فقیه و رهبری مقتدر و مدبر و فرزانه وجود دارد هیچ نااهلی نمی‌تواند ایجاد ناامنی و حتی به فکر نفوذ باشد.

فرمانده سپاه سردشت نیز گفت: نیروهای مسلح تحت الامر ولایت فقیه و فرمانده کل قوا هستند، همیشه آماده‌اند و تا پای جان در مقابل هجمه‌های دشمنان خواهند ایستاد.

سردار سرتیپ دوم موسی مرادی اضافه کرد: اقتدار، ابهت و امنیت کشورمان را مدیون خون شهدا و رشادت‌های آنها هستیم و انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا با رهبری فرزانه و اراده مردم جهت حفظ آرمان‌های انقلاب به عنوان یک الگو برای سایر کشورها تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران با اتحاد و یکدلی، شجاعت و پیروی از رهبری، دسیسه‌های دشمنان را خنثی کردند، تاکید کرد: ملت همیشه در صحنه ایران با آگاهی کامل و در سایه ولایت مقام معظم رهبری آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی را به یأس و ناامیدی مبدل کرده‌اند.

در این مراسم از امام جمعه سردشت به دلیل تلاش برای وحدت آفرینی و انسجام بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی در این شهر مرزی تجلیل به عمل آمد.
https://taghribnews.com/vdcbgsb5zrhbw5p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی