تاریخ انتشار۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب : 187206

گسترش صنعت تولید لباس های اسلامی در انگلستان

تنا-لندن
صنعت تولید و عرضه لباس زنان مسلمان، به سرعت در حال رشد است به گونه ای که کارشناسان می گویند فروش البسه اسلامی به بیش از یکصد میلیون پوند در سال می رسد.
گسترش صنعت تولید لباس های اسلامی در انگلستان

افتتاح نخستین شعبه شرکت مشهور تولید و فروش لباس زنان مسلمان در مرکز خرید شرق لندن، با استقبال فراوان روبرو شد.
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا)از لندن، روزنامه دیلی میل نوشت: صنعت تولید و عرضه لباس زنان مسلمان، به سرعت در حال رشد است به گونه ای که کارشناسان می گویند فروش البسه اسلامی سالانه به بیش از یکصد میلیون پوند در انگلیس بالغ می شود. به نوشته روزنامه دیلی میل، ماه پیش فروشگاه زنجیره ای آب (Aab) نخستین شعبه عرضه و فروش لباس های اسلامی ویژه زنان را در لندن راه اندازی کرد که در همان روز گشایش، بیش از دو هزار مشتری از آن بازدید کردند.
روزنامه دیلی میل نوشت: فروشگاه آب نظیر فروشگاههای زنجیره ای و مشهور هرمس (Hermes) و استی لودر (Estee Lauder)، درگسترش است و شعبات این فروشگاه در سراسر جهان مدل های ویژه عبا، روسری، مقنعه، مانتو و شلوار را عرضه می کند.   
نازمین علیم (NazminAlim)، مدیر شرکت آب گفت: لندن به عنوان یکی از مراکز مهم مد جهان، اهمیت دارد و به همین علت، گسترش فعالیت های مربوط به تولید و عرضه حجاب اسلامی در این شهر، از اهداف این شرکت است.
به نوشته روزنامه دیلی میل، لباس های عرضه شده در لندن را زنان مسلمان آمریکا، کانادا، مالزی، اندونزی و زنان عرب منطقه خاورمیانه نیز می خرند و به ویژه خرید (آن لاین) حجاب اسلامی، رو به گسترش است.  

نازمین علیم، فارغ التحصیل رشته حقوق از دانشگاه میدل سکس لندن است و شرکت آب را در سال 2007 به منظور تولید و عرضه لباس های اسلامی، راه اندازی کرد.
وی گفته آب، مظهر پاکی و زلالی است و به همین علت نام فروشگاهش را آب می گذارد. دفتر مرکزی شرکت آب در لندن است که با استفاده از طرح های زنان خانه دار، به تولید انبوه و در پاره ای از موارد، محدود و انحصاری حجاب اسلامی مشغول است.

 
https://taghribnews.com/vdcbgzb80rhbw5p.uiur.html
مرجع : روزنامه دیلی میل
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی