تاریخ انتشار۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۰
کد مطلب : 246453

برخی کارکنان سازمان ملل با تروریستها در سوریه همدست هستند

نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرد: افرادی در دبیرخانه سازمان ملل در دمشق حضور دارند و تلاش می کنند بحران سوریه ادامه یابد.
برخی کارکنان سازمان ملل با تروریستها در سوریه همدست هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از شبکه الاخباریه سوریه، "بشار الجعفری" نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد فاش کرد، نماینده سازمان ملل در حمص از افراد مسلحی که از محله الوعر در حمص خارج می شوند خواسته است سلاحهایش را تحویل ندهند و با دولت سوریه آشتی نکنند و از محله الوعر نیز خارج نشوند.

وی افزود: چند روز پیش افراد مسلح در حمص موافقت کردند که از محله الوعر خارج شوند تا این شهر کاملا عاری از خشونت و تروریسم شود. زمانیکه این اتفاق افتاد نماینده سازمان ملل متحد در حمص به اتوبوسی که افراد مسلح سوار آن شده بودند رفت و از آنها خواست با دولت آشتی نکنند و از محله الوعر خارج نشوند و سلاحهایشان را تحویل ندهند.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد گفت: آنها [مسئولان سازمان ملل] این را می دانند و ما این مطلب را به نماینده آنان در سوریه انتقال داده‌ایم . به همین سبب گفتم با برخی کارکنان در دبیر خانه عمومی مشکل اخلاقی داریم آنها به ادامه تروریسم علیه دولت و ملت سوریه تشویق می کنند. چه معنایی دارد نماینده دبیرخانه [سازمان ملل] در سوریه با تروریست ها در محله الوعر صحبت کند و از آنها بخواهد محله الوعر را ترک نکنند و به دولت سوریه اعتماد نکنند و سلاحهایشان را تحویل ندهند و با دولت سوریه آشتی نکنند؟ این بدان معنی است که نمایندگانی در دبیرخانه سازمان ملل در سوریه حضور دارند که در سوریه و خارج از سوریه همدستی می کنند تا این بحران ادامه یابد چرا که به صراحت بگویم موضوع تجارت در میان است.
https://taghribnews.com/vdcbs0b5frhbaap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی