تاریخ انتشار۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : 221856

کنارگذاشتن اختلافات در امت اسلام یکی از اشکال مقابله با اسرائیل است

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به ارتباط خود با تمامی کشورهای اسلامی از جمله ایران، کنار گذاشتن اختلافات امت اسلامی را یکی از راههای مقابله با رژیم صهیونیستی برشمرد.
کنارگذاشتن اختلافات در امت اسلام یکی از اشکال مقابله با اسرائیل است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین،  "محمود الزهار"  با بیان اینکه حماس با همه کشورهای اسلامی ازجمله ایران رابطه دارد، افزود: حماس نگاهی برابر به امت اسلامی دارد و تلاش های همه حامیان مقاومت فلسطین در مصاف با اشغالگران صهیونیست و مقابله با مداخله جویی های بیگانگان در امور کشورهای عربی و اسلامی را ارج می نهد.

الزهار ادامه داد: حماس هرگز تلاش خود را صرف درگیری های خارج فلسطین نمی کند، همواره از سلاح خود علیه دشمن صهیونیستی تا زمان بیرون راندن آن از سرزمین فلسطین استفاده خواهد کرد.

وی با تأکید براینکه باید تمامی مسلمانان از ملت فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیست حمایت کنند تصریح کرد: امت باید سیاستهای درست و همسو با حق اتخاذ کند، اختلافات خود را کنار بگذارد، کنار گذاشتن اختلافات یکی از اشکال مقابله با اسرائیل به شمار می رود.

وی خاطرنشان ساخت: امت های عربی و اسلامی باید به این واقعیت پی ببرند که دشمن اصلی آنها رژیم صهیونیستی است، رژیمی که خط مقدم دفاع از دشمن غربی است.

زهار ادامه داد: خداوند متعال ترس و نگرانی را از دل مسلمانان و نیروهای مقاومت زدوده است و این ترس و وحشت را در دل شهرک نشینان صهیونیست اشغالگر انداخته است.

وی درباره وضعیت" محمد القیق" خبرنگار اسیرفلسطینی گفت: حماس از نزدیک وضعیت این خبرنگار اسیر را دنبال می کند، اعتصاب غذای وی نقطه عطفی در تاریخ مقاومت ملت فلسطین به شمار می رود، انتفاضه قدس همچنان ادامه دارد و فلسطینیان ساکن نوار غزه به حماسه آفرینی های خود ادامه می دهند.

 
https://taghribnews.com/vdcbs8b50rhb5wp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی