تاریخ انتشار۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : 259152

تظاهرات جهانی در محکومیت اقدامات رئیس جمهور آمریکا

مردم کشورهای مختلف جهان در اعتراض به سیاست های نژادپرستانه رئیس جمهور آمریکا در شهرهای مختلف راهپیمایی کردند.
تظاهرات جهانی در محکومیت اقدامات رئیس جمهور آمریکا
مردم کشورهای مختلف جهان در اعتراض به سیاست های نژادپرستانه رئیس جمهور آمریکا در شهرهای مختلف راهپیمایی کردند.
در انگلیس،هزاران نفر در تظاهرات در لندن که به دعوت سازمان های مدافع حقوق بشر برای محکومیت تصمیمات دونالد ترامپ در زمینه مهاجرت برگزار شده بود، شرکت کردند. ده ها هزار نفر از قشر های مختلف مردم انگلیس با برپایی تظاهرات در لندن، یک صدا خشم و انزجار خود را علیه امریکا و سیاست هایش اعلام کردند.

پاریس پایتخت فرانسه هم مانند دیگر پایتخت های اروپایی شاهد برگزاری تظاهرات در اعتراض به سیاست های رئیس جمهور جدید آمریکا بود.شرکت کنندگان در تظاهرات در پاریس با سردادن شعارهایی سیاست های رئیس جمهور آمریکا را در زمینه محدود کردن مهاجرت را محکوم کردند.این تظاهرات پاسخ منفی و واکنش به ممنوعیت ورود آواره ها و اشخاصی است که از هفت کشور با اکثریت مسلمان قصد ورود به آمریکا را دارند.
تظاهر کنندگان پارچه نوشته هایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده است: اینجا فرانسه است. فرانسه کشوری است که خواستار مشارکت دیگر افراد است. نباید ممنوعیت های ورود وجود داشته باشد.

هزاران نفر از مردم برلین هم در اعتراض به سخنان و اقدامات نژادپرستانه رئیس جمهور آمریکا تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان با اعلام مخالفت با سیاست های نژاد پرستانه دولت ترامپ اعلام کردند که خواستار جهانی دور از حصار و تبعیض و نژاد پرستی هستند. تظاهر کنندگان با در دست داشتن پلا کاردهایی مخالفتشان را با سیاست های  رئیس جمهور جدید امریکا اعلام کردند.

مردم اتریش نیز در مخالفت با تصمیمات نژادپرستانه رئیس جمهور آمریکا و همچنین قانون ممنوعیت حجاب در اتریش تظاهرات اعتراضی برگزار کردند. هزاران نفر از مردم اتریش در تظاهراتی تحت عنوان  نه به ممنوعیت مسلمانان علیه طرح دولت امریکا در جلوگیری از ورود اتباع کشور های اسلامی به امریکا  در شهر وین راهپیمای کردند.
 
در آمریکا نیز در شهر های مختلف تظاهرات هایی در مخالفت با سیاست های ترامپ برگزار شد.حاضران در تظاهرات واشنگتن در خیابانهای مجاور کاخ سفید با در دست داشتن پلاکارد و سردادن شعار مخالفت خود را با سیاست های رئیس جمهور آمریکا و از جمله  سیاست های وی در قبال مسلمانان نشان دادند.  
https://taghribnews.com/vdcbs9b55rhbs8p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی