تاریخ انتشار۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : 289654
تجمع علمای مسلمان لبنان:

شکست پروژه صهیونیستی و آمریکایی به معنای پایان جنگ نیست

علمای شیعه و سنی لبنان با اشاره به اینکه شکست پروژه صهیونیستی و آمریکایی به معنای پایان جنگ نیست، آمادگی محور مقاومت برای نبردهای آتی را خواستار شد.
شکست پروژه صهیونیستی و آمریکایی به معنای پایان جنگ نیست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی که پس از نشست هفتگی صادر شد، به بررسی آخرین تحولات منطقه پرداخت و نوشت: منطقه امروز در فضای ساعت های پایانی داعش و فروپاشی توطئه صهیونیستی و آمریکایی برای نابودی محور مقاومت قرار دارد، محور مقاومتی که توانست مقاومت کند و به پیروزی دست یابد. فاصله چندانی تا اعلام پیروزی نهایی در سوریه و عراق نداریم.
 
این تجمع افزود: شکست پروژه صهیونیستی و آمریکایی به معنای پایان جنگ نیست چرا که جنگ ادامه دارد و شکست خوردگان درصدد آغاز نبرد جدیدی در میدان دیگری خواهند بود، بنابراین محور مقاومت باید در اوج آمادگی قرار داشته باشد. پیروزی نهایی و پایان جنگ تنها با بازپس گیری کامل خاک فلسطین و بازگرداندن آن به دامان امت و زوال رژیم صهیونیستی امکان پذیر است.
 
در ادامه پیام آمده است: به دولت و ملت و نیروهای امنیتی عراق به دلیل شکست پروژه صهیونیستی در تاسیس دولت کُرد و تجزیه عراق تبریک می گوییم. حضور نیروهای امنیتی دولت عراق در مناطق حساس یک امر طبیعی به شمار می آید و کردها باید در ماجراجویی های بارزانی تجدید نظر کنند.
 
علمای شیعه و سنی لبنان از مواضع شجاعانه مرزوق الغانم رییس پارلمان کویت در اجلاس اتحادیه بین المجالس در روسیه تقدیر کرده و اظهار داشتند: این مواضع درخشان که به خروج هیأت صهیونیستی انجامید، تپندگی جهان عرب و همه آزادگان جهان را به نمایش گذاشت.
 
آنان شهادت سرتیپ عصام زهرالدین از فرماندهان ارتش سوریه را به بشار اسد تبریک گفته و تصریح کردند: این شهید همواره در کنار سربازان حضور داشت و در میدان نبرد به شهادت رسید. او از فرماندهانی است که از عوامل مهم پیروزی در سوریه و ناکامی همه توطئه ها علیه این کشور محسوب می شود.

 
https://taghribnews.com/vdcbs9b5arhbw0p.uiur.html
مرجع : رسا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی