تاریخ انتشار۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : 170259

همکاری بین المللی برای مقابله با درآمد های نفتی داعش

وزیر منابع طبیعی منطقه کردستان عراق اعلام کرد مقابله با درامدهای نفتی غیرقانونی داعش به همکاری اطلاعاتی جامعه بین الملل نیاز دارد.
همکاری بین المللی برای مقابله با درآمد های نفتی داعش
به گزارش خبرگزاری آناتولی ، "آشتی هورامی" روز دوشنبه در نشست مجمع جهانی اقتصاد در استانبول ترکیه اعلام کرد: در ارتباط با نقل و انتقال چهار تانکر نفت که توسط داعش از میادین تحت کنترل این گروه در جنوب عراق استخراج شده است هفت نفر در حوالی کرکوک واقع در شمال عراق بازداشت شده اند.

وی افزود: وزارت کشور دولت منطقه کردستان روز گذشته اعلام کرد چهار تانکر حامل نفت که توسط داعش از میادین تحت کنترل این گروه در جنوب عراق استخراج شده بودند قصد ورود به این منطقه را داشتند که در نتیجه توقیف آن هفت نفر بازداشت شدند و تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.

هورامی با درخواست از همسایگان منطقه کردستان عراق و جامعه بین الملل برای همکاری با یکدیگر در زمینه تبادل اطلاعات افزود درامد نفتی داعش باید در چارچوب تلاش های هماهنگ و مصمم جامعه بین الملل متوقف شود.

وی خاطر نشان کرد با توجه به اینکه در نتیجه تلاش های جامعه بین الملل نیروهای پیشمرگه مسلح کرد کنترل را در دست گرفته اند اوضاع در عراق در ارتباط با فعالیت های تروریستی آرامتر شده است .
https://taghribnews.com/vdcbsgb89rhbz5p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی