تاریخ انتشار۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 285252
امام جمعه اهل سنت قارقی سیمین شهر:

تهدیدهای ترامپ ملت ایران را منسجم تر کرده است

تنا - استان گلستان
امام جمعه اهل سنت قارقی سیمین شهر، گفت: تهدید های ترامپ نسبت به ایران اسلامی ملت ما را منسجم‌ تر نموده و به اهداف شوم استکبار آشنا می‌ کند و نفرت و انزجار جهانیان را از سردمداران آمریکا در پی دارد.
تهدیدهای ترامپ ملت ایران را منسجم تر کرده است
«آخوند محمد ارادئی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان با اشاره به سخنان پوچ ترامپ در هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار کرد: اسلام و مسلمین عزت دارند، لذا باید در برابر چنین تهدیدهایی متحد باشند و نسبت به رابطه با آمریکا دلخوش نباشند، چون خداوند کریم وعده کرده است اگر در برابر کفار صبر و استقامت داشته باشید و تقوا پیشه کنید، دشمنان هرگز نمی‌ توانند به شما آسیبی برسانند.

 به گفته وی؛ با توکل و ایمان بر خداوند از تهدیدهای ظالمان هراسی نداریم و در مقابل این تهدیدات مقاومت می‌ کنیم.

مدیر حوزه علمیه اهل سنت عظیمی قارقی سیمین شهر با بیان اینکه دشمنی عمیق رئیس جمهوری آمریکا با اسلام و مسلمین آشکار شده است، تصریح کرد: سخنان توهین‌ آمیز ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل و جلو سران همه کشورهای جهان، دشمنی عمیق او با اسلام و مسلمانان را حکایت می کند؛ زیرا وی در زمان تبلیغات انتخاباتی خود موضع سختگیری در مورد مسلمانان را عنوان کرده بود.

وی، افزود: در پاسخ به گستاخی های ترامپ، سخنان مقام معظم رهبری و مواضع رئیس جمهور ایران اسلامی بسیار به موقع و دندان‌ شکنانه بود.

به گفته وی؛ امروز دیگر بر همگان کاملا مشخص و عیان شد که ترامپ از یک طرف ایران اسلامی را حامی تروریسم می‌ خواند، در حالی‌ که خودش میلیاردها دلار به اسرائیل کمک می‌کند تا مسلمانان مظلوم فلسطین را به قتل برساند و از طرف دیگر از رژیم سفاک میانمار حمایت می‌ کند تا مسلمانان را قتل‌ عام نموده و زنده‌ زنده بسوزاند.

آخوند ارادئی، هفته دفاع مقدس را سند افتخاری برای ملت ایران دانست و گفت: اگرچه در جنگ تحمیلی شهید، اسیر و جانباز داشتیم و ملت ایران سختی‌ های زیادی را متحمل شد؛ اما خدا را شاکریم که دشمن را با ذلت از خاک ایران بیرون راندیم.

وی، ادامه داد: پیروزی بزرگ رزمندان اسلام طی 8 سال جنگ تحمیلی باید به‌ عنوان یک نصرت بزرگ الهی جشن گرفته شود.
https://taghribnews.com/vdcbssb55rhbw5p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی