تاریخ انتشار۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 218751

آغاز فصلی جدید در روند حرکت انقلاب اسلامی

غرب به ناگزیر و برخلاف خواست قلبی و همچنین متضاد با توصیه های مکرر رژیم های پادشاهی متحد خود در جهان اسلام، به بخش بزرگی از تحریم ها علیه ایران پایان داده است و با این اقدام، سر فصل نوینی در روند انقلاب اسلامی مردم ایران آغاز شده است.
آغاز فصلی جدید در روند حرکت انقلاب اسلامی
 
    سرانجام غرب ناگزیر شد در برابر ایستادگی، مقاومت، وحدت، منطق قوی و فعالیت های طاقت فرسای دیپلماتیک، سر فرود آورد و باوجود انواع تحریکات واعمال فشارهای آشکارو پنهان محافل صهیونیستی، بخشی از تحریم های ظالمانه علیه کشورمان را متوقف سازد.
 
   حال اگرچه باردیگر سخن ازاعمال تحریم های دیگری درخصوص توانمندی های موشکی ایران درمیان است ولیکن آنچه بعد از مدت های مدید مذاکره دیپلماتیک حاصل شده، دستاوردی بزرگ برای انقلاب و نظام اسلامی محسوب می شود؛ دستاوردی که  فصلی تازه و پرامید را بر روی مردم کشورمان می گشاید و همزمان دشمنان این انقلاب و نظام را بیش از پیش درموقعیت انفعالی قرار می دهد.
 
    البته ممکن است مقامات کشورهای غربی در این مقطع زمانی، از به اصطلاح پیروزی خود سخن بگویند و  ادعای دروغین متوقف ساختن تولید بمب هسته ای را، دلیل این پیروزی بخوانند، اما همه آگاهان می دانند که این گونه از یک پیروزی دروغین سخن گفتن، به چه معناست و به چه علت غرب، این پیروزی دروغین را با بوق وکرنا فریاد می زند.
 
  اینک با روشنگری های صورت گرفته، بسیاری از مردم جهان و خیل عظیمی از اندیشمندان درکشورهای مختلف به ویژه در آمریکا و انگلیس واقفند که ایران هیچگاه در صدد تولید بمب اتمی نبوده است که اینک دولت های واشنگتن و لندن به توقف روند تولید آن افتخار کنند و خود را پیروز این صحنه معرفی نمایند.
 
  در واقع، چنانچه مجموع مذاکرات هسته ای تنها این نتیجه را داشت که نیاز غرب به یک پیروزی، حتی از نوع بسیار دورغین آن را آشکار سازد، می توان گفت که این مذاکرات به بزرگترین نتایج دست یافته است.

    به هرحال تردیدی نیست که غرب به ناگزیر و برخلاف خواست قلبی و همچنین متضاد با توصیه های مکرر رژیم های پادشاهی متحد خود در جهان اسلام، به بخش بزرگی از تحریم ها علیه ایران پایان داده است و با این اقدام، سر فصل نوینی در روند انقلاب اسلامی مردم  ایران آغاز شده است.
 
     در این مرحله جدید مردم کشورمان با این اعتماد به نفس که با مقاومت و با اتکا به اندیشه وتفکر، بر بزرگترین نیرنگ ها و پردامنه ترین هجمه های تبلیغاتی و سیاسی پیروز خواهند شد به راه پر رهرو و پرفروغ انقلاب اسلامی ادامه می دهند.
 
https://taghribnews.com/vdcbswb58rhb8zp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی