تاریخ انتشار۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۴
کد مطلب : 167352
دبیرکل جهاد اسلامی:

مقاومت اسلامی متکی به ستون استواری به نام مردم فلسطین است/ درعرصه نظامی كاری كردیم كه دشمن انتظار آن را نداشت

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه همه را به بازنگری و انتخاب گزینه مقاومت دعوت می كنیم تا همانند مردم فلسطین حامی مقاومت باشند، گفت : در عرصه نظامی كاری كردیم كه دشمن انتظار آن را نداشت.
مقاومت اسلامی متکی به ستون استواری به نام مردم فلسطین است/ درعرصه نظامی كاری كردیم كه دشمن انتظار آن را نداشت
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، " رمضان عبدالله شلح" سه شنبه شب به دنبال برقراری آتش بس در غزه در گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد : ما جنگ را آغاز نكردیم بلكه دشمن جنگ را شروع كرد، ما از خود دفاع كردیم ولی غافلگیر نشدیم.

وی تاکید کرد : مقاومت، دشمن و جهان را با میزان آمادگی اش برای وارد شدن به نبرد در این مدت غافلگیر کرد.

وی افزود : برخلاف آنچه اشغالگران ادعا کردند ، نیروهای مقاومت گفتند كه این جنگ نه تنها علیه حماس بلکه علیه تمام مردم فلسطین است.

شلح گفت : جنگ با حماس جنگ با همه گروه های فلسطینی است و به دشمن اجازه نمی دهیم كه یك گروه را جدا كند و با آن بجنگد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به پایداری در دو جبهه جنگ میدانی و سیاسی تاکید کرد که مقاومت اسلامی متکی به ستون مستحکم و استواری به نام مردم فلسطین است و از تمام آزادیخواهان جهان به خاطر حمایت هایشان تشکر می کند.

عبدالله از آنچه در پنجاه روز گذشته از مقاومت و پایداری مردم فلسطین در برابر بمباران های شدید و شبانه روزی صهیونیست ها به نمایش گذاشته شد به عنوان معجزه ای بزرگ یاد کرد که دشمن اشغالگر را به دره سردرگمی و پریشانی افکند.

وی تاکید کرد آنچه مردم فلسطین در هفته های گذشته از حماسه ، قهرمانی و شجاعت آفریدند مستحق ستایش و افتخار است و به دنبال آن تمام کسانی که رو درروی فلسطین ایستاده اند متوجه شدند قانونی غیر قابل تغییر با خون مردم مظلوم این منطقه نوشته شده که فلسطین فراموش نمی شود.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: پیروزی راهكار نیست بلكه یك فریضه و تكلیف حتمی است.

وی از خبرنگارانی که حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به غزه را به صورت شبانه روزی پوشش دادند و صدای مظلومیت مردم فلسطین و پایداری و حماسه مقاومت را به گوش جهانیان رساندند، تقدیر کرد.

رمضان عبدالله با بیان اینکه اراده و ایمان ملت بزرگ فلسطین دو عنصر تغییر موازنه درجنگ بود ، افزود : همه كسانی كه به صلح و همزیستی با دشمن دل بسته بودند امروز دانستند كه تنها زبان برای تفاهم با دشمن زبان آتش (سلاح) و قدرت است.

وی با اشاره به اینکه همه را به بازنگری و انتخاب گزینه مقاومت دعوت می كنیم تا همانند مردم فلسطین حامی مقاومت باشند، گفت : در عرصه نظامی كاری كردیم كه دشمن انتظار آن را نداشت.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه از همان ابتدا پیروزی خود در این نبرد را قطعی می دانستیم افزود : این درگیری متوقف شد اما جنگ تمام نشده است و ممكن است به اشكال مختلف ادامه یابد.مقاومت دشمن را وادار كرد كه زیر آتش و همزمان با درگیری ها تن به مذاكره دهد.

این مقام برجسته مقاومت فلسطین تلاش برای برطرف کردن مشکلات و تبعات حملات رژیم صهیونیستی به غزه و بازسازی این منطقه را دشوار و مهم دانست و از همه گروههای فلسطینی و حامیان مردم مظلوم این منطقه خواست در این مسیر قدم بردارند.

وی با اشاره به خسارات انسانی حملات رژیم صهیونیستی به غزه یاد آورشد : بیش از ۶۰۰ كودك فلسطینی در این جنگ به شهادت رسیدند و كسی چیزی درباره آن ها نگفت.
https://taghribnews.com/vdcbszb85rhb0fp.uiur.html
مرجع : alalam
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی