تاریخ انتشار۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : 272481
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه:

ضرورت تبیین اهداف شوم گروه های تکفیری در سخنرانی های روز قدس / عید فطر وحدت آفرین است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: روحانیون و ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن اهداف شوم و جنایات گروه های تکفیری را در سخنرانی های روز قدس و عید فطر تبیین و تشریح کنند.
ضرورت تبیین اهداف شوم گروه های تکفیری در سخنرانی های روز قدس / عید فطر وحدت آفرین است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در نشست هم اندیشی علمای اهل سنت آذربایجان غربی با موضوع قدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: روز قدس امسال با توجه به حوادث اخیر تروریستی از حساسیت ویژه ای برخوردار است و ضروریست نمایش و قدرتی از همبستگی و همفکری مسلمانان در کشور جمهوری اسلامی و سایر کشورها را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بحث فلسطین و مسئله قدس در حاشیه مانده و مسلمان کشی و برادرکشی مطرح است، افزود: گروه های تکفیری با نادیده گرفتن دستور صریح اسلام یهودیان را رها کردند و مسلمان کشی را راه انداختند، لذا در شرایط فعلی طرح گفتمان قدس ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر افزایش بصیرت و آگاهی مردم در خصوص جریان های تکفیری، تصریح کرد: علما نقش بسیار مهمی در ایجاد وحدت و روشنگری جریان های تکفیری دارند و باید از هر فرصتی مردم را آگاه کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: علت اینکه تاکنون یک تیر به طرف اسرائیل پرتاب نکردند این است که اسرائیل و آمریکا به وجودآورندگان گروه های تکفیری و داعش هستند و کلینتون به صراحت به این موضوع اشاره کرده است.

وی عید فطر را وحدت آفرین و عامل ناکامی دشمنان دانست و اضافه کرد: امت اسلامی تشیع و تسنن در روز عید فطر وحدت، انسجام و برادری خود را نشان خواهند داد.

 
https://taghribnews.com/vdcbw5b58rhbzap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی