تاریخ انتشار۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 212883
نماینده پارلمان لبنان:

در شرایط کنونی یزیدیان در گروه های تکفیری تجلی کرده اند

نماینده پارلمان لبنان تاکید کرد: در شرایط کنونی، یزید و یزیدیان در گروه های تکفیری ترویستی تجلی کرده اند و مبارزه همه جانبه با این گروه‌ها یک واجب شرعی وعقلی است.
در شرایط کنونی یزیدیان در گروه های تکفیری تجلی کرده اند
÷به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حسین الموسوی، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، سه شنبه در سخنانی، گفت: دشمن تکفیری صهیونیستی ما با ابزار فتنه افروزی و تفرقه افکنی میان پیروان مذاهب اسلامی سعی دارد به کیان اسلام و مسلمانان آسیب بزند و به فضل الهی و با هوشیاری و بصیرت مردم پروژه های شیطانی دشمن خنثی می شود.
 
وی افزود: ماهیت تروریسم یک مساله جدیدی نیست؛ بلکه تروریسم تعبیری از ظلم، کشتار و فتنه افروزی است که متاسفانه از تاریخ بشریت از دیرباز شاهد آن بوده است.
 
این نماینده لبنانی در ادامه گفت: همانگونه که نهضت امام حسین (ع) موجب شد که ظلم یزید برملا و اسلام حفظ شود، نهضت امام خمینی (ره) نیز در همین مسیر تلاش کرد تا در برابر یزدیان زمان یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستادگی کند.
 
وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) می فرمود که تمام مصیبت های ما از آمریکا و رژیم صهیونیستی است و ما حفظ شدن اسلام را از برکات عاشورا و خون امام حسین(ع) می دانیم. امام خمینی(ره) با الهام از نهضت حسینی یزدیان زمان را به زانو در آورد.
 
 

 
https://taghribnews.com/vdcbw5b5frhb8wp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی