تاریخ انتشار۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۴
کد مطلب : 252988

​کنفرانس وحدت فرصتی مغتنم برای معرفی ویژگی های تقریبی جامعه ایران است

رئیس مدرسه علوم دینی پیرعمر(ع) سنندج گفت: برپایی کنفرانس بین المللی وحدت در ایران اسلامی نشان از جایگاه ویژه کشورمان در جهان اسلام دارد و این کنفرانس فرصتی مغتنم برای معرفی ویژگی های اعتقادی مردم مسلمان ایران به ویژه تقریب بین مذاهب اسلامی است.
​کنفرانس وحدت فرصتی مغتنم برای معرفی ویژگی های تقریبی جامعه ایران است
ماموستا عبدالرحیم احمدی در گفت و گو با خبرنگار تقریب در سنندج با تبریک ایام ماه مبارک ربیع الاول اظهار کرد: سیره و سنت رسول الله(ص) برای همه مسلمانان الگویی عزت آفرین است.
وی افزود: ماه مبارک مولود پیامبر(ص) فرصتی مناسب برای شناخت هرچه بیشتر ویژگی های شخصیتی فخر کائنات است و در قالب برنامه ها، همایش ها و کنفرانس های ویژه ای که در این ماه مبارک برگزار می شود می توان قشر عظیمی از جامعه را با سیره پیامبر آشنا کرد.
این روحانی برجسته اهل سنت کردستان به ویژگی های بارز جامعه ایران  زندگی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب مختلف اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: باید این ویژگی های نیکو به دیگر کشورها معرفی شود.
ماموستا احمدی افزود: خوشبختانه به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی شاهد برپایی هر ساله کنفرانس بین المللی وحدت هستیم و این کنفرانس زمینه های بسیار خوبی را برای نزدیکی قلوب مسلمین به ویژه علما و فرهیختگان جهان اسلام فراهم کرده است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم از این ظرفیت ویژه برای معرفی هرچه بیشتر فضای سرشار از تقریب بین مذاهب اسلامی در ایران به دیگر کشورهای اسلامی بهره گرفته شود و شاهد ارتقای کمی و کیفی برنامه های این کنفرانس در سال جاری و سال های آینده باشیم.
https://taghribnews.com/vdcbw5b5wrhbs9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی